X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1397, 15:17
کد خبر: 29280
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

سپاهان مهمان آذرخش تهران

سپاهان مهمان آذرخش تهران سپاهان مهمان آذرخش تهران
دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا یکشنبه آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا یکشنبه 19 اسفندماه آغاز می‌شود تا پس از برگزاری 11 هفته دور برگشت قهرمان این فصل از رقابت‌ها نیز معرفی شود.
در پایان دور رفت این مسابقات، شهرداری بم بدون شکست و با کسب هر 33 امتیاز ممکن، در صدر جدول ایستاد و تیم‌های شهرداری سیرجان با 26 امتیاز و راه‌یاب ملل مریوان با 23 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
تیم فوتبال سپاهان که با 7 پیروزی، یک تساوی و 3 شکست در دور رفت لیگ برتر، 22 امتیاز اندوخته و در رده چهارم جدول جای گرفته است در هفته نخست دور برگشت مهمان آذرخش تهران است.
آذرخش از جمله تیم‌های پایین جدولی لیگ برتر محسوب می‌شود که تنها یک بار طعم برد در دور رفت را چشیده و با 4 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای فرار از سقوط در رقابت با تیم‌های خلیج‌فارس شیراز و سپیدار قائمشهر است.
سپاهان در دیدار رفت آذرخش تهران را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. مرضیه نیکخواه 2 گل، شیوا فاضلی 2 گل، شقایق روزبهان، مریم رهیده، الهام فرهمند، مانیا آسادوریان و شقایق روزبهان در آن بازی برای سپاهان گلزنی کردند.
برنامه کامل دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
یکشنبه 19 اسفندماه، ساعت 10

شهرداری بم - پارس جنوبی بوشهر
ذوب‌آهن اصفهان - سپیدار قائم‌شهر

آذرخش تهران - سپاهان اصفهان

ملوان بندرانزلی - شهرداری سیرجان
راه‌یاب ملل مریوان - خلیج‌فارس شیراز
همیاری ارومیه - پالایش گاز ایلام
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها