X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اسفند 1397, 15:14
کد خبر: 29297
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نحو حمله سپاهان یک نواخت شده است

یاوری: سپاهان از پلن دوم خود در ادامه رونمایی خواهد کرد

یاوری: سپاهان از پلن دوم خود در ادامه رونمایی خواهد کرد یاوری: سپاهان از پلن دوم خود در ادامه رونمایی خواهد کرد
کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان قطعاً برای نیم فصل دوم پلن و برنامه دیگری نیز در اختیار دارد که امیر قلعه‌نویی به مرور زمان از این برنامه و تاکتیک رونمایی خواهد کرد که با کمک همین برنامه جدید شناخت تیم‌ها از سپاهان کمتر خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد یاوری در گفت‌وگو با فارس، پیرامون عملکرد تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که در دور برگشت بازی برای تیم‌های رده بالای لیگ سخت‌تر شود، تیم‌های بالای جدولی بیش‌تر از دیگر تیم ها جلوی چشم هستند، تیمی همچون سپاهان از لحاظ تکنیکی و بازیکنان برای دیگر رقیبان شناخته‌تر است و از همین رو کسب امتیاز با مشکل مواجه است.
کارشناس فوتبال ادامه داد: تیمی‌های دیگر در دور برگشت سعی می‌کنند که با شناخت درست از حریف راه‌های نفوذ تیم بالای جدولی را بسته نگه دارند، سپاهان نیز از این جریان جدا نبوده اما با این وجود استراتژی قلعه‌نویی برای ادامه کار مشخص نشده است، باید به وی و تیم سپاهان زمان داد تا متوجه شویم که سیاست این تیم به چه شکل است.
وی تصریح کرد: تیم سپاهان قطعاً برای نیم فصل دوم پلن و برنامه دیگری نیز در اختیار دارد که امیر قلعه‌نویی به مرور زمان از این برنامه و تاکتیک رونمایی خواهد کرد که با کمک همین برنامه جدید شناخت تیم‌ها از سپاهان کمتر خواهد شد.
یاوری در خصوص نقل‌وانتقالات نیم فصل سپاهان و تغییر تاکتیک در نیمه دوم لیگ افزود: ورود و خروج بازیکنان در نیم فصل دوم به شکل کامل به استراتژی قلعه‌نویی بستگی داشته است، مجدداً می‌گویم که استراتژی وی مشخص نیست و از همین رو نمی‌توان اعلام کرد که ورود و خروج تیم خوب و یا بد بوده است، قلعه‌نویی در نیم فصل با آوردن غلامی سعی کرد کیروش را تقویت کند، در خصوص مسلمان نیز با وجود تمامی حواشی اطراف وی می‌توان اعلام کرد که وی خرید خوبی برای سپاهان بوده است، قلعه‌نویی از مسلمان بیشتر در بازی‌های خارج از خانه استفاده می‌کند، ناگفته نماند که رفع حواشی‌های مسلمان خودش تلاش زیادی را می‌طلبد.
کارشناس فوتبال اضافه کرد: شاید خریدهای جدید قلعه‌نویی صرفاً برای بازی‌های پایانی لیگ است، درست نیست که با عجله در خصوص خرید‌های جدید سپاهان نظر داد؛ بازیکنان جدید سپاهان تا این لحظه عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند.
وی در خصوص عملکرد بازیکنان سپاهان در نیم فصل دوم ادامه داد: کیفیت و سازماندهی تیم مخصوصاً در نیم فصل دوم افزایش یافت؛ سازمان دفاعی سپاهان بسیار خوب است، تمام بازیکنان در یک حرکت تیمی از گل خوردن تیم دفاع می‌کنند، دیدیم که کیروش مهاجم در دفاع تیم شرکت دارد، موضوعی که قابل تأمل است بحث رسیدن به دروازه حریف است، نحو حمله سپاهان یک نواخت شده است و از همین جهت دیگر رقیبان شناخت خوبی از تاکتیک سپاهان پیدا کرده‌اند، تیم قلعه‌نویی تمام کننده‌های خوبی را در اختیار دارد که باید با ترمیم تکنیک رسیدن به دروازه حریف خط هجومی خود را تقویت کند.
یاوری در مورد مباحث داوری در لیگ برتر فوتبال کشور در نیم فصل دوم اظهار داشت: داوری‌ها در لیگ جاری واقعا خوب نیست، بزرگترین ضرری که سپاهان در همین ایام نزدیک از داوری دید مربوط به بازی تراکتور است که با اشتباهات داوری امتیاز از دست سپاهان رفت؛ من باید بگویم سپاهان بزرگ بوده، بزرگ است و بزرگ خواهد بود و همیشه افرادی قصد دارند تیم‌های بزرگ را دچار مشکل کنند.
کارشناس فوتبال در خصوص سکوت قلعه‌نویی در چند ماه اخیر و عدم مصاحبه وی با اصحاب رسانه گفت: دلیل سکوت قلعه‌نویی خود وی باید توضیح دهد اما فقط یک جمله می‌گویم سکوت سرشار از ناگفته‌ها است، قطعاً وی حرف‌های دارد که بنا بر جلوگیری حواشی این صحبت‌ها بازگو نمی‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها