X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اسفند 1397, 18:05
کد خبر: 29298
خبرنگار: lark
نظرات: 2

اطمینان قلعه نویی از زوج قلب خط دفاعی سپاهان

اطمینان قلعه نویی از زوج قلب خط دفاعی سپاهان اطمینان قلعه نویی از زوج قلب خط دفاعی سپاهان
سیاوش یزدانی و عزت پورقاز توانسته اند با حضور در قلب خط دفاعی طلایی پوشان، دو کلین شیت بیشتر از نیم فصل اول در همین مقطع ثبت کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، چهارمین خط دفاعی قدرتمند لیگ برتر پس از تیم های استقلال، پرسپولیس و پدیده به شمار می رود؛ اما نکته قابل توجه رشدی است که این تیم در نیم فصل دوم داشته و توانسته دو کلین شیت بیشتر از نیم فصل اول ثبت کند.
سپاهانی ها مانند نیم فصل اول در دیدار برابر صنعت نفت آبادان و پیکان گلی دریافت نکردند و در دیدار برابر سپیدرود هم برخلاف نیم فصل اول گلی از این تیم دریافت نکردند. اگرچه شاگردان امیرقلعه نویی در دیدار برابر تراکتورسازی مانند دیدار رفت 2 گل از این تیم دریافت کردند ولی دو ضربه ایستگاهی باعث باز شدن دروازه نیازمند شد.
در دیدار برابر پارس جنوبی جم هم که با یک گل به سود طلایی پوشان خاتمه یافت، آنها دروازه خودشان را برخلاف بازی رفت که دو بار مقابل شاگردان تارتار گل خوردند، بسته نگه داشتند تا نسبت به نیم فصل اول در همین مقطع، سه گل کمتر دریافت کرده باشند و دو کلین شیت بیشتر ثبت کرده اند.
در واقع سپاهانی ها پس از آغاز نیم فصل دوم فقط در دیدار دور از خانه برابر تراکتورسازی و روی دو ضربه آزادی گل خورده اند؛ این موضوع نشان می دهد که سیاوش یزدانی و عزت پورقاز توانسته اند زوج خوبی در قلب خط دفاعی طلایی پوشان تشکیل بدهند.
یزدانی طی بازی های اخیر یکی از بهترین مدافعان لیگ بوده و در کنار این بازیکن 27 ساله که قدرت سرزنی و جنگندگی بالایی دارد، عزت پورقاز قرار دارد که از تجربه بالایی برخوردار است.
در روزهایی که لیگ هجدهم هر هفته حساس تر از گذشته می شود، داشتن دو بازیکن مطمئن در قلب خط دفاعی، می تواند خیال قلعه نویی را بابت استحکام خط دفاعی اش در جنگ قهرمانی راحت‌تر کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها