X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1397, 10:12
کد خبر: 29303
خبرنگار: khani
نظرات: 2

میزبان توپ نداشت!

شهبازی: باید پنج بازی مهمی که پیش رو داریم را با پیروزی پشت سر بگذاریم

شهبازی: باید پنج بازی مهمی که پیش رو داریم را با پیروزی پشت سر بگذاریم شهبازی: باید پنج بازی مهمی که پیش رو داریم را با پیروزی پشت سر بگذاریم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان از وضعیت نامناسب امکانات برخی از تیم‌های لیگ برتری انتقاد کرد و معتقد است که باید نظارت بیشتری برای حضور تیم‌ها در لیگ وجود داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سمیه شهبازی، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در مورد تیم ملوان که طی چند هفته گذشته از نظر مالی دچار مشکل شده است به ایسنا گفت: از این بابت خیلی ناراحت هستم. ملوان تیم خوبی است و شور و شوق را به فوتبال بانوان برگرداند. امیدوارم شرایطشان بهتر شود. حیف است که این تیم و مربی درگیر چنین مشکلاتی شوند.
او در مورد شروع نیم فصل دوم که با پیروزی هفت بر صفر برابر آذرخش همراه بود، بیان کرد: پیش بینی می‌کردیم که برابر آذرخش بازی سختی نداشته باشیم. نتیجه خوب بود ولی از نوع بازی تیمم راضی نبودم. وقتی بین مسابقات لیگ وقفه می‌افتد بازیکنان از نظر روحی و بدنی افت می‌کند.
شهبازی در این مورد افزود: وقفه در لیگ و حضورم در کادر فنی تیم جوانان باعث شد که بازیکنان خیلی خوب کار نکنند. امیدوارم بتوانیم جمعه و در بازی با ملوان عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم سپاهان در مورد ورزشگاه محل برگزاری بازی این تیم با آذرخش گفت: روز گذشته غرب تهران بودیم و امروز برای رسیدن به ورزشگاه یک ساعت و نیم در راه بودیم. فکر می‌کردیم محل بازی اکباتان است اما دو روز قبل از بازی گفتند عوض شده و بازی در ورزشگاه دیگری برگزار می‌شود. ورزشگاه از نظر امکاناتی خوب بود اما تیم میزبان توپ نداشت و توپ‌های خودمان را به آنها دادیم. حتی توپ جمع کنی هم در کنار زمین نبود.
او در این مورد افزود: هر داور و ناظری که به زمین ما می‌آید همه لوازم و تجهیزات را کامل می‌خواهد و ما هم از قبل آماده می‌کنیم. اما نمی‌دانم چرا تا این حد از بقیه تیم‌ها راحت می‌گذرند. سال بعد دوباره با همان امکانات می‌آیند. این شرایط برای وجهه ورزش بانوان اصلاً خوب نیست.
سرمربی تیم سپاهان در مورد اختلاف امتیاز با شهرداری بم کرمان اظهار کرد: هنوز قهرمان مشخص نیست. شاید این وقفه‌ها مثل ما به بم هم لطمه بزند. اختلافمان زیاد است اما باید پنج بازی مهمی که پیش رو داریم را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
شهبازی با انتقاد از نحوه پذیرش تیم‌ها برای حضور در لیگ گفت: مقامات بالاتر باید سخت گیری‌های بیشتری روی تیم‌ها داشته باشند اما متأسفانه اینگونه نیست. برای مثال در همین بازی تیم میزبان توپ نداشت. همیشه گفتم باید قبل از شروع لیگ شرایط تیم‌ها سنجیده شود و بعد مجوز تیم داری به آنها بدهد. حضور چهار تیم خوب خیلی بهتر از ۱۲ تیمی است که بیشترشان مشکل دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها