X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اسفند 1397, 09:13
کد خبر: 29312
خبرنگار: khani
نظرات: 1

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

مصاف تماشایی سپاهان و ملوان در اصفهان

مصاف تماشایی سپاهان و ملوان در اصفهان مصاف تماشایی سپاهان و ملوان در اصفهان
تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف یکدیگر می‌روند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی روز جمعه 24 اسفندماه برگزار می‌شود که در این هفته از رقابت‌ها دیدارهای حساسی انجام می‌شود.
ورزشگاه صفاییه مبارکه اصفهان میزبان یکی از این مسابقات حساس است؛ جایی که سپاهان اصفهان پذیرای ملوان بندرانزلی خواهد بود. با اینکه 2 تیم فعلاً در بین 3 تیم ابتدایی جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور ندارند، اما مصاف آنها همواره تماشایی و حساس بوده است و فاصله 2 تیم با مدعیان آن‌چنان زیاد نیست که آنها را از کورس رقابت دور کرده باشد.
سپاهان که دور برگشت لیگ برتر را با پیروزی پرگل 7 بر صفر برابر آذرخش تهران آغاز کرد، با 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است و در صورت شکست ملوان می‌تواند به رده سوم جدول صعود کند. ملوان بندرانزلی که در این روزها با مشکلاتی نیز دست به گریبان شده است، 20 امتیازی و ششم است. این تیم در آغاز دور برگشت لیگ برتر با یک گل به شهرداری سیرجان باخت.
دیدار رفت سپاهان و ملوان در هفته دوم لیگ برتر با تک گل الهام فرهمند به سود سپاهان به پایان رسید و باید دید این بار در اصفهان چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم می‌خورد.
ذوب‌آهن که نیم‌فصل دوم لیگ برتر را با پیروزی قاطع 9 بر صفر برابر سپیدار قائمشهر آغاز کرد، در هفته سیزدهم لیگ برتر باید به مصاف پارس جنوبی بوشهر برود.
شاگردان بیان محمودی در تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و پارس جنوبی 9 امتیازی و نهم است.
دیدار رفت 2 تیم با پیروزی 2 بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید و این تیم در دیدار روز جمعه به دنبال دبل کردن پارس جنوبی است.
اما در دیگر مسابقات مهم هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان و راه‌یاب ملل مریوان تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به مصاف یکدیگر می‌روند و شهرداری بم صدرنشین نیز مهمان پالایش گاز ایلام است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها