X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اسفند 1397, 11:50
کد خبر: 29314
خبرنگار: khani
نظرات: 11

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا هفته آینده تکمیل می شود

طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا هفته آینده تکمیل می شود طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا هفته آینده تکمیل می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان با حضور جمعی از مسوولان تا هفته آینده تکمیل و بهره‌ برداری می ‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد سلطان حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبقه دوم پس از تکمیل و ایمن سازی برای استفاده تماشاچیان مشکل ندارد و راه های دسترسی به ورزشگاه آماده شده است تا هواداران عبور و مرور راحت تری داشته باشند.
وی ادامه داد: چادرهای طبقه دوم به دلیل شرایط آب و هوایی که با آن مواجه بودیم به بعد از سال موکول شد و به طور قطع تا پایان تابستان سال 98 تکمیل و نصب خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به برنامه ریزی برای تکمیل دیگر اماکن ورزشی مجموعه ورزشی نقش جهان اشاره و اضافه کرد: پیست دوچرخه سواری، هتل، زمین چمن مصنوعی و استخر قهرمانی با مشارکت بخش خصوصی در یک بازه زمانی دو تا سه ساله ساخته می ‌شود و بهره برداری می رسد.
به گفته سلطان حسینی مراحل مذاکره و قرارداد طرح یاد شده در حال انجام است.
وی به اهمیت تکمیل زیرساخت های ورزش در استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این امر جدا از تخصیص اعتبارات با مشارکت خیران انجام شدنی است و ما از نیکوکاران آن درخواست می‌ کنیم برای تکمیل طرح ها وارد میدان شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان برنامه ریزی برای افزایش سرانه ورزشی در منطقه و تکمیل و اتمام طرح ها را ضروری دانست و تصریح کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح چندین مجموعه ورزشی نظیر سال ها و استخر ها بودیم و چندین طرح ورزشی نیز کلنگ ‌زنی شد.
سلطان حسینی به موفقیت های ورزشکاران در سال جاری اشاره کرد و افزود: ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتا به عنوان 2 رویداد مهم بین المللی نسبت به دوره گذشته با تعداد نفرات بیشتری حضور داشتند و مقام های بیشتری کسب کردند.
وی با بیان اینکه اهمیت سرمایه گذاران بخش خصوصی بر کسی پوشیده نیست، اظهارداشت: باشگاه‌ های فولادمبارکه سپاهان، ذوب آهن، نامی نو و گیتی پسند اصفهان نقش ویژه ای در توسعه ورزش در منطقه ایفا می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان موفقیت اصفهان در رشته های هندبال، والیبال، شنا، بدمینتون، فوتسال، شمشیربازی، والیبال نشسته، رشته های رزمی را حاصل مشارکت خوب فعالان بخش خصوصی دانست و ادامه داد: درخشش تیم های بانوان و آقایان در تیم های مختلف نشانگر این است که می توانیم با سرمایه گذاری مناسب و حضور بیشتر نیکوکاران توسعه ورزشی را در استان شاهد باشیم.
سلطان حسینی به ضرورت نگاه علمی به ورزش اشاره کرد و ادامه داد: در زمان حاضر در حوزه سلامت، آسیب دیدگی، استعدادیابی، آموزش و پژوهش مرتبط با ورزش معضل و ضعف بزرگی در کشور وجود دارد و باید این نقص باید حل و فصل شود.
وی یکی از راهکاری پیشبرد ورزش بصورت علمی را استفاده بیشتر از آکادمی های علمی ورزشی دانست و گفت: همچنین لازم است متخصصان ارتباط خود را بیش از گذشته با هیات های ورزشی و به ویژه با هیات پزشکی ورزشی بیشتر کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ثمره دیدگاه علمی به ورزش را کاهش آسیب دیدگی ها و بیشتر شدن موفقیت ها اعلام و اضافه کرد : حوزه سلامت در ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، ورزشگاه نقش جهان اصفهان چهارشنبه 12 آبان 95 پس از حدود سه دهه افتتاح شد، اما از آن زمان تاکنون در دیدارهای فوتبال فقط طبقه نخست مورد استفاده فوتبال دوستان قرار می گرفت، با این وجود در چند بازی مهم جمعیتی افزون بر ظرفیت 38 هزار نفری طبقه اول در این مجموعه حضور می یافت.
ظرفیت کنونی طبقه اول ورزشگاه نقش جهان که محل برگزاری مسابقات تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان محسوب می شود 38 هزار و طبقه دوم آن 30 هزار نفر است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها