X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اسفند 1397, 15:28
کد خبر: 29337
خبرنگار: khani
نظرات: 15

واکنش رسمی باشگاه سپاهان به حواشی اخیر

قلیچ‌خانی: به این سوء تفاهامات رسانه ای پایان می‌دهیم

قلیچ‌خانی: به این سوء تفاهامات رسانه ای پایان می‌دهیم قلیچ‌خانی: به این سوء تفاهامات رسانه ای پایان می‌دهیم
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان معتقد است که نکته طنز ماجرا زیر سوال رفتن موفقیت های امیرقلعه نویی توسط برخی چهره های جامعه داوری است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته امیرقلعه نویی پس از مدت ها سکوت به نشست خبری رفت و صحبت هایی در مورد 4 داور کشور مطرح کرد و گفت این چهار داور خاطرات بد او از فوتبال هستند. سپس سرمربی تیم فوتبال سپاهان از ترکی، ممبینی، خورشیدی و فغانی نام برد. این صحبت های امیرقلعه نویی با واکنش جامعه داوری روبرو شده و محسن ترکی هم قلعه نویی را تهدید به شکایت کرده است.
حالا سیامک قلیچ خانی مدیررسانه ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" توضیحاتی در مورد صحبت های شب گذشته امیرقلعه نویی ارائه می دهد و می گوید: « آقای قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بحثی شخصی را مطرح کردند که من از ۴ داور تا پایان عمر دلخورم. در جملات ایشان چیزی که مشهود است دلخوری از نحوه قضاوت این داوران بود. بدون هیچ اتهامی اما گویا این داوران یا متوجه صحبتهای آقای قلعه نویی نشدند یا حتما خود مشکلاتی داشتند که اینچنین برآشفته شدند.»
مدیررسانه ای باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه واکنش های برخی داوران بار حقوقی دارد، ادامه داد: « بحث دیگر اینکه حرفهای این داوران بار حقوقی دارد و توهین آمیز است که قطعا برای آقای قلعه نویی و باشگاه سپاهان حق شکایت محفوظ است. نکته مهم در جملات این داوران که گویا هماهنگ شده است و البته در ادامه فصل نیز شبهاتی برای تیم سپاهان و مردم اصفهان ایجاد خواهد کرد.»
قلیچ خانی با ذکر این که این داوران نباید موفقیت های امیرقلعه نویی را زیر سوال می بردند، حرف هایش را اینگونه از سر گرفت: « طنز ماجرا زیر سئوال بردن موفقیتها و قهرمانی‌های آقای قلعه نویی است که از سوی نفراتی مطرح می‌شود که شبهات بسیاری دارند. افتخار ایشان بجز قهرمانی‌هایشان اظهار نظرهای مردان بزرگ فوتبال ازجمله حشمت مهاجرانی، علی پروین ، مجید جلالی، افشین قطبی و .... است که همه به نیکی از او یاد می کنند.».
البته آقای قلعه نویی بجز داوریهای آقایان فغانی و خورشیدی که اکثر کارشناسان محترم داوری هم معتقد بودند در بازیهای که این فصل برای سپاهان انجام دادند حق تیم سپاهان تضییع شده است از کدام داور انتقاد کرده اند و همیشه احترام داوران شریف را داشته اند.
در پایان مدیر رسانه ای سپاهان گفت: « به احترام آقای سهرابی سرپرست محترم کمیته داوران به این سوتفاهم رسانه ای پایان می‌دهیم اما برای آقای قلعه نویی حق شکایت از توهین کنندگان محفوظ است.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها