X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 فروردین 1398, 20:23
کد خبر: 29357
خبرنگار: khani
نظرات: 2

نظارت بر مبادی ورودی ورزشگاه بر عهده پلیس راهور است

تابش: تغییری در زمین برگزاری دربی نخواهیم داد

تابش: تغییری در زمین برگزاری دربی نخواهیم داد تابش: تغییری در زمین برگزاری دربی نخواهیم داد
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما روز 6 فروردین در ورزشگاه شخصی خودمان یعنی نقش‌جهان از ذوب‌‍آهن میزبانی خواهیم کرد، نظارت بر مبادی ورودی ورزشگاه بر عهده پلیس راهور است و به مجموعه سپاهان مرتبط نیست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش، در گفت‌گو با فارس پیرامون تغییر محل دیدار دربی اصفهان اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد؛ ما روز 6 فروردین در ورزشگاه شخصی خودمان یعنی نقش‌جهان از ذوب‌‍آهن میزبانی خواهیم کرد، نظارت بر مبادی ورودی ورزشگاه بر عهده پلیس راهور است و به مجموعه سپاهان مرتبط نیست؛ امیدوارم که مسئولین پلیس راهور با دقت فراوان از پیش از آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: برنامه ریزی‌های دقیقی از سوی باشگاه جهت برگزاری بازی دربی انجام شده و امیدواریم با حضور پررنگ هواداران فوتبال اصفهانی دیدار پرشوری را شاهد باشیم.
به گزارش فارس، در روز جاری اخباری مبنی بر تغیر محل دیدار سپاهان و ذوب‌آهن در رسانه‌های مختلف منعکس شد؛ به دلیل همسایگی ورزشگاه نقش‌جهان و محل اسکان مسافرین نوروزی در اصفهان و با توجه به احتمال شکل گرفتن ترافیک سنگین در جاده‌ی منتهی به ورزشگاه خبرها حکایت از احتمال جابه‌جایی محل دربی اصفهان بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها