X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 فروردین 1398, 11:23
کد خبر: 29367
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نصب چادرها کمی زمان‌بر است

سلطان‌حسینی: طبقه دوم نقش‌جهان مشکلی برای دربی ندارد

سلطان‌حسینی: طبقه دوم نقش‌جهان مشکلی برای دربی ندارد سلطان‌حسینی: طبقه دوم نقش‌جهان مشکلی برای دربی ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از تمدید مدیریت خود در ورزش اصفهان با حکم وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد سلطان‌حسینی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره آخرین وضعیت طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان و اینکه برای دربی ششم فروردین ماه سپاهان و ذوب‌آهن قابل استفاده است یا خیر، اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که سال گذشته با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم و بازدیدی که از مجموعه نقش‌جهان انجام شد، انتظارمان این است که طبقه دوم تا چند روز آینده آماده شود و خبرها نیز حکایت از آماده بودن طبقه دوم دارد و امیدوارم تا دربی مشکل خاصی پیش نیاید.
وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای استفاده از طبقه دوم بر عهده شورای تأمین است، افزود: البته اگر برای مثال 10 هزار هوادار برای تماشای آن دیدار بیاید، حتی اگر طبقه دوم نیز آماده باشد تماشاگران در همان طبقه اول مستقر می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: مقاوم‌سازی طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان به طور کامل انجام شده، بیش از 90 درصد زیرپله‌ها نصب شده و برخی نقاط که تیرهای آهن بیرون‌زدگی داشت، پوشش داده شده است. درباره نصب چادرها نیز چون در هفته‌های اخیر با ورزش باد مواجه بودیم، ممکن بود برای کارگران ایجاد خطر کند اما نصب 10 قاچ تمام شده است و بقیه قاچ‌ها نیز انجام می‌شود. چادرها آماده و در محل موجود است ولی نصب آنها کمی زمان‌بر است و تقریباً هر هفته یک قاچ نصب می‌شود.
سلطان‌حسینی درباره اینکه چرا انتخابات هیئت تکواندو استان در سال 97 برگزار نشد، گفت: برای برگزاری انتخابات هیئت تکواندو چند مشکل وجود دارد که یکی از آنها، ورود افراد بازنشسته‌ است.
وی در پاسخ به اینکه مگر وزارت ورزش و جوانان به بازنشستگان اجازه ثبت‌نام در انتخابات هیئت‌های استانی را نداد، تصریح کرد: به ما اعلام کرده‌اند که تکلیف این موضوع در سال جدید مشخص می‌شود، پس از تعطیلات عید نوروز برای انتخابات هیئت تکواندو ثبت‌نام جدید انجام می‌دهیم چون مهلت 3 ماهه سرپرست هیئت نیز تمام شده است. تلاش می‌کنیم انتخابات این هیئت را حداکثر تا اواخر فروردین و یا اوایل اردیبهشت برگزار کنیم.
مدیریت من در ورزش استان تمدید شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره اخباری که درباره تغییر در مدیریت ورزش استان و خداحافظی او با سمت خود در فضای مجازی منتشر شده است، بیان داشت: اگر شما صحت و سقم اخبار کانال‌های تلگرامی را قبول دارید من صحبتی ندارم. خبری از این موضوع ندارم و وزارتخانه نیز خبری از این مسئله ندارد. وزیر ورزش و جوانان 2 ماه است که مأموریت من را تمدید کرده و دانشگاه نیز با این موضوع موافقت کرده و نامه آن به وزارتخانه ارسال شده است.
سلطان‌حسینی ادامه داد: در طول 5 سال گذشته که مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هستم، هر 2 هفته یک بار یک نفر را به عنوان مدیرکل معرفی کرده‌اند و چندی بعد یک نفر دیگر را. این موضوع تنها درباره من نبوده و درباره تمام مدیران‌کل به همین شکل است و تنها حاشیه ورزش کمی بیشتر است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها