X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 فروردین 1398, 19:59
کد خبر: 29378
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مجبور شدیم بیانیه بدهیم!

تابش: دربی اصفهان جوانمردانه و جذاب بوده است

تابش: دربی اصفهان جوانمردانه و جذاب بوده است تابش: دربی اصفهان جوانمردانه و جذاب بوده است
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه صحبت امیر قلعه نویی درباره داوران ارتباطی به ذوب آهن نداشت، گفت: اینکه یک مربی بگوید تمام تلاشش را برای قهرمانی تیم دیگری به کار می‌گیرد نامعقول است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفتگو با مهر، به شرایط تیم سپاهان در آستانه بازی با ذوب آهن پرداخت و اعلام کرد که این باشگاه قصد نداشته بیانیه جدیدی بدهد اما با اقدام ذوب آهن، مجبور به این کار شده است! وی همچنین از مربیانی که هدفشان تلاش برای قهرمانی یک تیم دیگر است انتقاد کرد و گفت: این کار غیر حرفه ای و نامعقول است.
مشروح گفتگوی تابش در ادامه می‌آید:
دربی اصفهان جوانمردانه و جذاب بوده است
شرایط تیم ما خوب است. دربی اصفهان همیشه پرگل، جوانمردانه و تماشاگرپسند بوده است. فکر می‌کنم بازی فردا هم همین شرایط را دارد. امیدوارم این مسابقه جوانمردانه باشد. بازیکنان آماده هستند. فقط عزت الله پورقاز را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. خوشبختانه تیم ما در شرایطی است که با غیبت یک بازیکن مشکلی پیدا نمی‌کند.
مجبور شدیم بیانیه بدهیم!
بیانیه‌ها را ما شروع نکردیم. باشگاه ذوب آهن بیانیه ای صادر کرد و به صحبت‌های قلعه نویی درباره چند داور اشاره داشت که ارتباطی نداشت. سرمربی ما درباره چهار داور نظرش را گفته بود و این ربطی به باشگاه ندارد. آخر بیانیه ذوب آهن هم آمده بود که امیدوارم در این بازی مثل مسابقات قبل داوری به ضرر ذوب نشود. ما مجبور شدیم که به این بیانیه پاسخ بدهیم. خدا را شکر دربی اصفهان به آن صورت مشکل خاصی نداشته است و ما هم دنبال قضاوت عادلانه هستیم.
صحبت قلعه نویی ارتباطی به ذوب آهن نداشت
چرا ذوبی ها این بیانیه را قبل از بازی با سپاهان صادر کردند؟ صحبت‌های قلعه نویی ارتباطی به ذوب آهن نداشت. باشگاه سپاهان هم آرزو دارد در ادامه مسابقات لیگ عدالت در داوری برقرار شود. اشتباهات داوری پذیرفتنی است. ما امسال در بسیاری از مسابقات به خاطر اشتباهات داوری متضرر شدیم. ذوب آهن هم همینطور. اینبار قصد بیانیه دادن نداشتیم ولی ذوبی ها به قضایایی اشاره کردند که ارتباطی به دربی نداشت. احساس کردیم اگر پاسخ ندهیم ایجاد شبهه می‌شود.
سپاهان و ذوب آهن با هم مشکلی ندارند
در پایان بیانیه خودمان اعلام کردیم قضاوت‌ها عادلانه باشد. ارتباط خوبی با ذوب آهن داشته و داریم. مشکلی بین دو باشگاه نیست. انتظار این بیانیه را قبل از دربی اصفهان نداشتیم.
نمی‌شود به این جدول دل خوش کرد
هرچند فعلاً در رده چهارم جدول هستیم ولی به این جدول نمی‌شود دل خوش کرد. یک بازی معوقه داریم که اگر پیروز شویم به صدر جدول بر می‌گردیم. ممکن است قهرمان لیگ در یکی دو هفته پایانی مشخص شود. بنابراین دل خوش کردن به این جدول درست نیست. حتی اگر ما دوباره صدرنشین شویم تضمینی برای اینکه در صدر بمانیم نیست.
دنبال نتیجه دربی تهران نیستیم
من طرفدار تیم سپاهان هستم و به نتایج سایر تیم‌ها کاری ندارم. این رویاپردازی است که دنبال نتایج سایر تیم‌ها باشیم تا در جدول بالا برویم. امیدوارم دربی تهران هم بازی خوبی بشود ولی ما فقط دنبال نتایج خودمان هستیم.
مسلمان می‌تواند به سپاهان کمک کند
محسن مسلمان با نظر قلعه نویی جذب شد. او بازیکن بزرگی است و می‌تواند به ذوب آهن کمک کند. به این مسائل نمی‌پردازم که مسلمان قبلاً در ذوب آهن بوده است. مطمئناً او هر وقت در ترکیب سپاهان قرار بگیرد، بهترین عملکردش را خواهد داشت.
حرف بعضی از مربیان نامعقول است
اسم نمی آورم اما بعضی اوقات مشاهده می‌کنیم که مربیانی مصاحبه می‌کنند و می‌گویند تلاشمان این است تا فلان تیم قهرمان شود. این حرف غیر حرفه ای، نامانوس و نامعقول است. تلاش هر مربی و مدیر باید برای موفقیت تیم خودش باشد نه سایر تیم‌ها. امیدوارم ما که ادعای حرفه ای بودن داریم، در رفتارهایمان هم چنین چیزی را نشان بدهیم.
درآمد بازی با ذوب آهن برای سیل زدگان استان گلستان
وظیفه اجتماعی ما است که عوائد بازی با ذوب آهن را به سیل زدگان استان گلستان اختصاص بدهیم. امیدوارم مردم هم استقبال کنند و هر تماشاگر چند بلیت بخرد. بنده، اعضای هیأت مدیره و معاونان باشگاه هم تلاش می‌کنند چند بلیت بخرند تا عوایدش صرف مردم سیل زده شود. البته هواداران هم به صورت جداگانه در حال جمع آوری کمک هستند. کمک‌های هواداران از طریق عزت الله پورقاز (بازیکن گلستانی سپاهان) به سیل زدگان می‌رسد. درباره چگونگی انتقال عوائد حاصل از بلیت فروشی هم بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها