X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 فروردین 1398, 16:29
کد خبر: 29385
خبرنگار: khani
نظرات: 0

حواشی بازی؛

آب‌گرفتگی پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان؛ ذوبی‌ها با بازوبند مشکی به میدان می‌روند

آب‌گرفتگی پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان؛ ذوبی‌ها با بازوبند مشکی به میدان می‌روند آب‌گرفتگی پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان؛ ذوبی‌ها با بازوبند مشکی به میدان می‌روند
با توجه به بارش‌های بی‌وقفه در شب گذشته و صبح امروز، قسمتی از پارکینگ ورزشگاه نقش جهان همزمان با شهرآورد اصفهان دچار آبگرفتگی شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، حواشی پیش از دیدار 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن در قالب بازی معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور و شصت و چهارمین شهرآورد اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان به شرح زیر است:
* ساعاتی پیش از شروع این دیدار تعدادی از مسافران نوروزی در ورودی راه اصلی منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشتند.
* پیام نیازمند و علی کیخسروی دروازه‌بان‌های تیم سپاهان و رشید مظاهری و محمدباقر صادقی دروازه‌بان‌های تیم ذوب‌آهن در زمان تمرین پیش از شروع دیدار با یکدیگر خوش و بش کردند.
* سیاوش یزدانی و کی‌روس استنلی، بازیکنان سپاهان در زمان تمرین و گرم کردن از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفتند.
* ساعاتی مانده به آغاز شصت و چهارمین شهرآورد اصفهان، تعدادی صندوق از سوی هلال احمر اصفهان برای جمع‌آوری کمک به مناطق سیل زده وارد استادیوم شد.
* پیش از شروع دیدار فیلمی از مناطق سیل‌زده در اسکوربررد استادیوم برای هواداران به نمایش گذاشته شد.
* با توجه به بارش‌های بی‌وقفه در شب گذشته و صبح امروز، قسمتی از پارکینگ ورزشگاه نقش‌جهان دچار آبگرفتگی شده بود.
* تیم ذوب‌آهن اصفهان برای همدلی با مردم شهرهای سیل‌زده و اعلام همدردی با مردمان این شهرها، در تقابل با سپاهان اصفهان با بازوبند مشکی به میدان خواهد آمد.
* این دیدار از شبکه ورزش و شبکه اصفهان به روز آنتن می‌رود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها