X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 فروردین 1398, 12:32
کد خبر: 29501
خبرنگار: khani
نظرات: 0

وقفه بین بازی‌ها، به ضرر تیم ما شد

شهبازی: حق اشتباه نداریم

شهبازی: حق اشتباه نداریم شهبازی: حق اشتباه نداریم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: برای کسب مقام، در این فصل نباید حتی یک امتیاز را هم از دست بدهیم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد سمیه شهبازی در گفت‌وگو با ایمنا در رابطه با شرایط تیم فوتبال بانوان سپاهان برای شروع رقابت‌ها در سال جدید، اظهار کرد: بعد از آخرین بازی مقابل ملوان بندرانزلی که با نتیجه سه بر یک از سد این تیم گذشتیم، بازیکنانم به استراحت رفتند تا ایام نوروز را در کنار خانواده‌های خود باشند. پس از پایان تعطیلات دوباره تمریناتمان را آغاز کردیم.
وی با توجه به برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان، سوت بازی‌ها بعد از اذان مغرب زده می‌شود، ادامه داد: طبق اعلام سازمان لیگ، یکشنبه -۱۵ اردیبهشت ماه- در چارچوب هفته چهاردم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف راه‌یاب ملل مریوان سنندج برویم. راه‌یاب ملل تیم جوان و خوبی است، ۲ امتیاز با ما اختلاف دارد؛ ما در نیم‌فصل دوم حق اشتباه نداریم و اگر می‌خواهیم لیگ امسال را با کسب مقام به پایان برسانیم نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به اینکه از ابتدای فصل تاکنون بازیکن محروم نداشته‌ایم، تصریح کرد: با توجه به اینکه ملی‌پوشان تیم، درگیر بازی‌های ملی هستند امکان آسیب‌دیدگی آن‌ها زیاد است؛ بازیکنان آسیب‌دیده تیمم در تعطیلات نوروز ریکاوری کردند و آماده بازی هستند.
شهبازی با بیان اینکه نفرات تیم در نیم‌فصل‌ دوم کامل‌تر است، افزود: روی یک‌سری از تاکتیک‌ها کار کردیم که به مرور زمان در تیم جا افتاده است. وقفه‌ بین بازی‌ها به ضرر تیم ما تمام شده زیرا باعث افت بدنی بازیکنان می‌شود و باید برخی موارد را از ابتدا شروع کرد که شرایط را سخت‌ می‌کند.
فوتبال بانوان نیازمند پشتوانه‌سازی است
وی با اشاره به اینکه قصد دارد در رده سنی پایه استعدادیابی انجام دهد، گفت: بازیکن وقتی پا به سن می‌گذارد و سن‌شان از مرز رد می‌شود تاکتیک‌پذیری آن‌ها کاهش می‌یابد و کار را برای مربی سخت می‌کند. اگر بتوانیم آکادمی که متصل به باشگاه سپاهان باشد تأسیس کنیم و شرایط فعالیت را برای بچه‌های کم سن و سال فراهم آوریم، به طور حتم می‌تواند در آینده به تیم بزرگسالان در لیگ برتر کمک کند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان فردی فوتبالی است و نگاه ویژه‌ای به فوتبال بانوان دارد که امیدواریم با کمک او و باشگاه شرایط برای تأسیس آکادمی سپاهان و فعالیت بازیکنان کم سن فراهم شود.
شهبازی در رابطه با شرایط تیم فوتبال آقایان سپاهان، تصریح کرد: اضافه شدن امیر قلعه‌نویی، یکی از پرافتخارترین مربی‌های لیگ برتر ایران به تیم سپاهان باعث کسب نتایج بهتر تیم شده و فکر می‌کنم شرایطی که باشگاه برای تیم آقایان فراهم کرده، مهم‌ترین عامل موفقیت آن‌ها در این فصل است.
وی اظهار کرد: اگر بین تیم آقایان و بانوان سپاهان جلسات فنی برگزار شود و هم‌اندیشی آن‌ها افزایش یابد کمک زیادی به فوتبال بانوان می‌شود و پیشرفت زیادی در عملکرد آن‌ها شاهد خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با تشکر از حمایت‌های باشگاه، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط اقتصادی کنونی کشور و زمان طولانی مسابقات لیگ برتر اما باشگاه سپاهان در همه حال از تیم بانوان حمایت کرد و تنها تیم در لیگ برتر بانوان هستیم که درصد بالایی از حقوق بازیکنان پرداخت شده که همین موضوع نیز باعث آرامش ذهنی بازیکنان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها