X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1398, 21:21
کد خبر: 29542
خبرنگار: khani
نظرات: 10

مسابقه سنگینی بود

بصیرت : هنوز برای سپاهان همه چیز تمام نشده است

بصیرت : هنوز برای سپاهان همه چیز تمام نشده است بصیرت : هنوز برای سپاهان همه چیز تمام نشده است
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال قابل‌ پیش‌بینی نیست و یک لحظه غفلت باعث می‌شود که یک تیم همه چیز را از دست بدهد، هرچند معتقدم هنوز برای سپاهان همه چیز تمام نشده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، مجید بصیرت در برنامه دیدار برتر اصفهان درباره عملکرد سپاهان برابر استقلال و شکست یک بر صفر زردپوشان در این دیدار، اظهار داشت: در 20 دقیقه اول نیمه نخست استقلال بهتر از سپاهان بازی کرد، اما هرچه به پایان نیمه نخست نزدیک شدیم برتری با سپاهان بود و این تیم چند فرصت گلزنی هم پیدا کرد.
وی با بیان اینکه 2 تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند، درباره میل 2 تیم به زدن شوت‌های از راه دور افزود: زمانی که زمین لغزنده است مهار این شوت‌ها به خصوص شوت‌هایی که جلوی دروازه‌بان به زمین بخورد، برای دروازه‌بان‌ها مشکل است.
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد محسن مسلمان در یک نیمه حضور برابر استقلال ادامه داد: این بازی، مسابقه سنگینی بود و هافبک‌های استقلال هم بازیکنان خوبی هستند، اما در مجموع عملکرد مسلمان خوب بود.
بصیرت درباره دلایل شکست سپاهان گفت: فوتبال قابل‌ پیش‌بینی نیست و یک لحظه غفلت باعث می‌شود که یک تیم همه چیز را از دست بدهد، هرچند معتقدم هنوز برای سپاهان همه چیز تمام نشده است.
وی بیان داشت: پدیده تا روز گذشته امیدی نداشت، اما امروز امیدوار شد و یا چه کسی فکرش را می‌کرد تراکتورسازی امروز 3 گل از یک تیم انتهای جدولی بخورد؟ به نظر من هواداران سپاهان اکنون باید از این تیم حمایت کنند. البته تماشاگران حق دارند ناراحت باشند و باید از آنها دلجویی کرد، اما الان زمان حمایت از سپاهان است. به نظر من امروز سپاهان به وضعیت زمین باخت.
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه این شرایط برای استقلال هم وجود داشت، تصریح کرد: بالاخره سپاهان در خانه خودش بازی می‌کرد و باید می‌توانست از امکانات زمین خودش استفاده کند. البته اینها توجیه باخت نیست و امیدوارم سپاهان در بازی‌های آینده خود نتایج بهتری بگیرد.
بصیرت با بیان اینکه هنوز به موفقیت سپاهان و بازگشت این تیم به کورس قهرمانی امیدوار است، درباره ایجاد وقفه‌های فراوان در بازی در اوج حملات سپاهان گفت: اینها به مدیریت بازی برمی‌گردد. فکر می‌کنم در صحنه گل استقلال بحیرایی را هل دادند که البته کارشناسان باید در این زمینه نظر دهند.
وی اضافه کرد: هنوز نباید ناامید شد و 5 بازی و 15 امتیاز باقی مانده است. شاید پرسپولیس نتواند در بازی فردا پیروز شود و این را هم در نظر بگیرید که این تیم بازی با تراکتورسازی در تبریز و بازی با سپاهان را در پیش دارد.
بازیکن و سرپرست سابق تیم فوتبال سپاهان درباره نرخ پایین تبدیل شوت به گل در سپاهان افزود: سپاهان بیشتر سانتر می‌کند و تاکتیک تیم این است. امروز هم سعید آقایی سانتر خوبی انجام داد که شهباززاده می‌توانست آن را تبدیل به گل کند. البته ضربه شهباززاده هم خوب بود اما در نهایت نتیجه‌ای برای سپاهان نداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها