X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1398, 21:39
کد خبر: 29543
خبرنگار: khani
نظرات: 9

فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

نیازمند: دود نارنجک به چشم سپاهان می‌رود

نیازمند: دود نارنجک به چشم سپاهان می‌رود نیازمند: دود نارنجک به چشم سپاهان می‌رود
دروازه‌بان سپاهان گفت: در بازی با پرسپولیس هم نارنجک زدند و ما بدون تماشاگر شدیم و امتیاز از دست دادیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، پیام نیازمند پس از پایان بازی سپاهان و استقلال گفت: شرمنده هواداران شدیم مخصوصاً‌ آنهایی که از صبح به ورزشگاه آمدند اما فوتبال همین است ممکن است یک روز بد داشته باشیم و ممکن است یک روز خوب داشته باشیم ما در نیم‌فصل اول امتیازات خوبی جمع کردیم اما در نیم‌فصل دوم اینگونه نبوده است ان‌شاءالله که در 5 بازی بعدی شرایط تغییر کند.
نیازمند در مورد پرتاب نارنجک‌ها در بازی امروز مقابل استقلال گفت: این اتفاقات دودش به چشم سپاهان می‌رود در بازی با پرسپولیس هم نارنجک زدند و ما بدون تماشاگر شدیم و امتیاز دادیم. باید جلوی این رفتارها و این تماشاگران را بگیرند فقط 5، 6 هزار نفر هستند که تیم را تشویق می‌کنند و بقیه فقط نگاه می‌کنند.
دروازه‌بان سپاهان در خصوص اینکه شانس قهرمانی این تیم را حالا چقدر می‌بیند، گفت: کار بسیار سخت شده است و رقابت فشرده‌ای بین تیم‌های مدعی وجود دارد ما دو بازی مستقیم با پرسپولیس و پدیده داریم، 5 فینال پیش‌رو داریم و دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم.
نیازمند در مورد موقعیت‌هایی که در این بازی از بازیکنان استقلال گرفت،‌گفت: به هر حال ما باید وظیفه‌مان را در بازی انجام بدهیم همیشه سعی می‌کنیم وظیفه‌مان را به بهترین نحو انجام دهیم، من هم امروز به وظیفه‌ام عمل کردم دوست داشتم تماشاگران خوشحال به خانه برگردند اما متأسفانه نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها