X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1398, 13:07
کد خبر: 29551
خبرنگار: khani
نظرات: 10

شانس سپاهان در جام حذفی از پرسپولیس بیشتر است

کریمی:‌ قلعه نوعي تفکرات هجومی دارد

کریمی:‌ قلعه نوعي تفکرات هجومی دارد کریمی:‌ قلعه نوعي تفکرات هجومی دارد
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد عملکرد بد خریدهای این تیم ربطی به ضعف باشگاه در خرید ندارد.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد محمود کریمی، پیشکسوت فوتبال سپاهان در گفت و گو با ایسنا درباره بازی دیروز سپاهان و استقلال اظهار کرد: این بازی، مسابقه خوبی از آب درآمد. البته بازی یک مقدار سنگین بود. زمین هم روی بعضی از صحنه‌ها تأثیر داشت و مقداری کیفیت بازی را کم کرده بود. در کل بازی خوبی بود. ده دقیقه اول و آخر بازی دست استقلال بود و بقیه بازی در دست سپاهان بود و مالکیت و موقعیت گل بیشتری هم داشت. در کل بازی جاندار و زیبایی بود.
او در مورد اینکه برخی از هواداران سپاهان این روزها از نحوه بازی تیمشان ابراز نارضایتی می‌کنند هم بیان کرد: اینکه می‌گویند سپاهان دفاعی بازی می‌کند غلط است. من در کنار قلعه‌نویی حضور داشتم و می‌دانم تفکرات هجومی دارد و هیچوقت دفاعی بازی نکرده است. البته شاید در بعضی بازی‌ها تیم دلچسب بازی نکرده باشد. سرمربی سپاهان دارد از همه ابزارش برای کسب سه امتیاز استفاده می‌کند. سپاهان از ارسال‌ها، ضربات ایستگاهی و بازی در عمق استفاده می‌کند. تا این لحظه هم با توجه بالا بودن توقعات از آقای قلعه‌نویی در اصفهان، تا الان تیم خوب کار کرده است. اینکه بعد از سه سال تیم را تا این هفته‌ها به حالت یک مدعی برگردانده است یعنی کار قلعه‌نویی خوب بوده است.
کریمی در مورد خریدهای سپاهان در نیم فصل و استفاده نکردن سرمربی تیم از برخی از آن‌ها هم، گفت: من یک چیز کلی در مورد خریدها و تعویض‌ها و در حمایت از همه مربی‌ها می‌گویم. همیشه از مربی‌ها در مورد خریدها و تعویض‌ها انتقاد می‌شود. به نظر من این منصفانه نیست. بازیکنان هستند که تعیین می‌کنند خریدها یا تعویض‌ها اشتباه است یا درست. مثلاً محسن مسلمان یا محمد ابراهیمی بازیکنان کوچکی نبودند که سپاهان آن‌ها را جذب کرد و اسم و رسمی داشتند و با توجه به نیازهای سپاهان به این تیم پیوسته‌اند. اینکه این بازیکنان هنوز کیفیت خودشان را نشان نداده‌اند ربطی به ضعف خرید ندارد. این بازیکنان هستند که باید خودشان را نشان دهند و به تیم کمک کنند.
او در مورد بازی مسلمان در مسابقه با استقلال هم بیان کرد: طبیعی است که آن محسن مسلمانی که اهالی فوتبال می‌شناختند با مسلمانی که در بازی با استقلال در زمین بود خیلی تفاوت دارد. همه دوست دارند آن مسلمانی که نقش یک بازی‌ساز و گل‌ساز و حتی‌گلزن خیلی خوب را داشت دوباره ببینند. او دیروز خیلی در جریان بازی نبود. البته ممکن است مسائل روحی و روانی هم در این بازیکنان تأثیر داشته باشد و نتوانند اعتماد به نفس قبل را داشته باشند.

پیشکسوت سپاهان در مورد جدال پرسپولیس و سپاهان در مسیر قهرمانی لیگ‌برتر و جام حذفی و شانس این دو تیم هم اظهار کرد: تا زمانی که یک تیم روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارد، باید بجنگد. حالا شاید اگر پرسپولیس بازی برابر سایپا را ببرد شانس همه تیم‌ها کمتر شود و شانس پرسپولیس به حداکثر می‌رسد. سپاهان تا زمانی که شانس دارد باید بجنگد و ان‌شاءالله یک رتبه خوب در لیگ به دست بیاورد. اما در جام حذفی شانس خیلی بالایی دارد چون بازی نیمه‌نهایی در اصفهان است. با احترام به تیم داماش که دوست خوبم یعنی سیامک فراهانی سرمربی این تیم است، هر تیمی به فینال برسد مشکلی برای قهرمانی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها