X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1398, 06:34
کد خبر: 29554
خبرنگار: khani
نظرات: 6

نام استقلال هم انگیزه بخش نبود

فیکس شدن مسلمان دردی از سپاهان دوا نکرد

فیکس شدن مسلمان دردی از سپاهان دوا نکرد فیکس شدن مسلمان دردی از سپاهان دوا نکرد
هافبک تیم سپاهان با نمایشی نه چندان قابل قبول نشان داد که از آن مسلمان باکیفیت و با انگیزه فقط یک اسم باقی مانده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، غیرمنتظره‌ترین نام حاضر در ترکیب اولیه دو تیم سپاهان و استقلال محسن مسلمان، هافبک تکنیکی زردها بود که بنا بر نظر امیر قلعه‌نویی از همان ابتدا در زمین حاضر شد تا در رقابت حساس در مقابل استقلال به داد تیمش برسد.
مسلمان که بعد از یک نیم‌فصل نه چندان موفق در لیست خروج ذوب‌آهن قرار گرفت در شرایطی به سپاهان پیوست که در ابتدای فصل و بعد از جدا شدنش از پرسپولیس هم امیر قلعه‌نویی به دنبال خرید او بود ولی این انتقال به دلایل مختلف عملی نشد تا در نهایت سرنوشت مسلمان و سپاهان دوباره از نیم‌فصل به یکدیگر گره بخورد. اما حضور مسلمان در ترکیب فیکس سپاهان از این جهت غیرمنتظره بود که تاکتیک اصلی تیم امیر قلعه‌نویی در این فصل نفوذ از کناره‌های زمین و استفاده از سانترها برای گلزنی کی‌روس استنلی و علی قربانی است و در کنار آن ضربات ایستگاهی و اوت‌های بلند دستی هم جایگاه ویژه‌ای در عملکرد تیم امیر قلعه‌نویی دارد؛ ضمن اینکه بارندگی روز جمعه اصفهان هم زمین نقش جهان را به شدت لغزنده کرده بود و اثرات این لیز شدن را چند باری در ساق پای بازیکنان دو تیم دیدیم ولی با این حال قلعه‌نویی احتمالا به خاطر سابقه پرسپولیسی بودن محسن مسلمان و انگیزه‌ای که در تقابل با استقلال دارد ترجیح داد تا این هافبک فانتزی بازی را از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار دهد. آن بازی ۴ بر ۲ معروف که با برتری پرسپولیس در مقابل استقلال به پایان رسید یک چهره خاص مثل محسن مسلمان در ترکیب خودش داشت و شاید همین مسئله امیر قلعه‌نویی را علاقه‌مند کرد تا بتواند هافبک تیمش را در مقابل پرسپولیس احیا کند آن هم در شرایطی که مسلمان در نیم‌فصل نخست و در بازی ذوب‌اهن مقابل پرسپولیس یک چهره ناموفق از خودش به نمایش گذاشته بود.
البته این تفکر امیر قلعه‌نویی بازدهی مناسبی نداشت و تعویض دقیقه ۴۶ محسن مسلمان با علی قربانی نشان می‌دهد که سرمربی سپاهان از عملکرد مسلمان راضی نبوده که به او اجازه بازی در نیمه دوم را نداده است.
در لیست سپاهان نام سید محمد کریمی، هافبک جوان تیم سپاهان هم به چشم می‌خورد که به نسبت مسلمان بازیکن درگیرتری است و شاید حضورش در درون زمین می‌توانست کارایی خط هافبک سپاهان را افزایش دهد. به هر حال قلعه‌نویی در بازی روز جمعه به نوعی تاوان اعتماد به محسن مسلمان را پس داد تا یک تعویضش را در ابتدای نیمه دوم بسوزاند و مسلمان هم آن بازیکن مد نظر کادر فنی و هواداران نبود تا همچنان به مسیر سرازیری محو شدن از ذهن علاقه‌مندان به فوتبال ادامه دهد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها