X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1398, 13:05
کد خبر: 29559
خبرنگار: khani
نظرات: 14

فرصت برای ما از دست نمی رود حتی اگر این فصل قهرمان نشویم

فتاحی: قلعه نویی شخصیت سپاهان را برگردانده است

فتاحی: قلعه نویی شخصیت سپاهان را برگردانده است فتاحی: قلعه نویی شخصیت سپاهان را برگردانده است
حسام فتاحی بازیکن سابق سپاهان چند فصلی است به عنوان مربی – آنالیزور در کادر فنی این تیم حضور دارند و امیر قلعه نویی هم از او درکادر فنی بهره گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، حسام که خوشبختانه در سال های اخیر با روحیه بالا با بیماری سخت مبارزه کرده است در مورد شرایط اینروزهای سپاهان می گوید: در برابر استقلال اگر چه باختیم اما خوب بازی کردیم و اینقدر خوب بودیم که حریف بعد از شکست ما از فرط شادی مربی خود را به هوا پرتاب کرد. این نشان می دهد امیر قلعه نویی راهش را درست رفته است. ما فصل گذشته چه شرایطی در جدول داشتیم؟ این را هیچ کس از یاد نبرده است. اما اکنون تیم شرایطی دارد که شانس قهرمانی دارد. این نشان می دهد امیر قلعه نویی شخصیت سپاهان را برگردانده است و طرفداران تیم سپاهان باید ازاین اتفاق خوشحال باشند.
حسام ادامه داد: از طرفداران تیم سپاهان که در بازی با استقلال و در شرایط جوی نامساعد به استادیوم آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می کنم. آنها با من هم عقیده اند که یک بازی خوب و پرهیجان دیدند. به یقین همه ما تلاش خواهیم کرد در هفته های باقی مانده در سایه بازی های خوبی که به نمایش می گذاریم نتیجه هم بگیریم تا هواداران شاد شوند. به هر صورت فوتبال همین است. در بازی های حساس امتیازات مهم از دست می رود. اما فوتبال هیچ وقت به پایان نمی رسد. فرصت برای ما از دست نمی رود حتی اگر این فصل قهرمان نشویم. چیزی که الان جای خوشحالی دارد این است که تیم شخصیت قهرمانی گذشته اش را دوباره با امیر قلعه نویی به دست آورده است. به عنوان یک اصفهانی که سال هاست در تیم حضور دارم باید بگویم برخی قضاوت ها در مورد سرمربی تیم ناعادلانه است. من چیزهای زیادی از امیر قلعه نویی یاد گرفتم. او یک مربی خوب با دغدغه های اجتماعی است. من چیزهایی از او دیدم که قطعا راضی نیست آن را در رسانه ها بیان کنم. امیدوارم فوتبال اصفهان قدردان این مربی خوب باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها