X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1398, 14:14
کد خبر: 29561
خبرنگار: khani
نظرات: 18

چرا همه از هوادار طلبکارند اما کسی به فکر آسایش هوادار نیست؟

خودتان چه خدمتی به هوادار کردید؟

خودتان چه خدمتی به هوادار کردید؟ خودتان چه خدمتی به هوادار کردید؟
در روزهای گذشته پس از دیدار سپاهان و استقلال خیلی‌ها چه خودی چه دشمن از هواداران سپاهان بابت حوادثی که در ورزشگاه رخ داد گله و شکایت کردند اما به راستی این سوال را باید پرسید که مگر برای آسایش و راحتی این هوادار چه کرده‌اید که حالا از او توقع دارید؟
یک هوادار عادی برای ورود به ورزشگاه و تماشای یک مسابقه باید هزار جور سختی بکشد، از تهیه بلیط به روش سنتی و صف‌های مسخره تا ترافیک و پیدا کردن جای پارک و سپس کلی پیاده روی تا رسیدن به گیت‌های ورودی.
ورودی‌های ورزشگاه هم که در جهت اذیت و آزار هوادار محدود شده است و همین عاملی می‌شود تا برای ورود به ورزشگاه هم صف‌های طویل شکل بگیرد و تازه با رفتاری غیر محترمانه هوادار را به ورزشگاه راه می‌دهند. با همه این سختی‌ها آیا اعصابی برای هوادار باقی می‌گذارید که توقع رفتار مناسب از او دارید؟
مثلا پارکینگ جدید برای ورزشگاه درست کرده‌اند اما از جاده خاکی و نامناسبش که بگذریم باید به گیت‌های بسته ضلع شرقی ورزشگاه اشاره کرد که هنوز بعد از سال‌ها تکمیل نشده است و هواداری که وسیله خود را در پارکینگ شرقی پارک می‌کند باید دور استادیوم بزند تا به ورودی برسد! واقعاً تکمیل این کاستی‌ها چقدر زمان و هزینه می‌خواهد؟!
باعث خجالت است که بزرگترین ورزشگاهِ دومین شهر مهم کشور وضعیت اسفباری برای هوادار دارد و متاسفانه کمتر رسانه ای چه داخل اصفهان چه خارج اصفهان از مشکلات هواداران و کاستی‌های ورزشگاه نیمه کاره نقش جهان می‌نویسد.
در حالی که تهران، مشهد، اهواز و تبریز ورزشگاه‌های بزرگ و مجهزی دارند و شرایط را برای آسایش هوادار و تماشای راحت یک بازی فراهم کرده‌اند اینجا در اصفهان هواداران یکی از ۳ تیم مهم کشور باید به هزار بدبختی به تماشای تیمش برود و تازه بعد از بازی از خودی و غیر خودی حرف بشوند.
پس تا وقتی برای هوادار احترام قائل نیستید و امکانات فراهم نمی‌کنید توقع عدم واکنش‌ هم نداشته باشید!
محمد هاشم میرباقری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها