X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 فروردین 1398, 16:03
کد خبر: 29579
خبرنگار: khani
نظرات: 18

کری سیاوش و مهرداد برای پرسپولیسی‌ها

ما همه پشت هم هستیم

ما همه پشت هم هستیم ما همه پشت هم هستیم
سیاوش یزدانی در اقدامی جالب و دیدنی با مهرداد محمدی پس از آخرین تمرین سپاهان صحبت کرد و از او در مورد رضایت از عملکرد خودش طی فصل هم پرسید.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان طی نیم فصل دوم نتوانسته نمایش های خوبی که طی نیم فصل اول از آنها دیده بودیم ارائه دهد و شکست خانگی برابر استقلال ضربه بدی به این تیم بود که حالا خود را در فاصله 7 امتیازی صدر جدول می بیند.
با این وجود هنوز بازیکنان سپاهان با توجه به 5 دیدار حساس و سرنوشت ساز آینده که یکی از آنها مقابل پرسپولیس خواهد بود، نا امید نیستند و با تمام وجود در تمرینات حاضر می شوند تا بتوانند اختلاف ایجاد شده را جبران کند. علاوه بر این شاگردان امیرقلعه نویی در نیمه نهایی جام حذفی هم دیداری خانگی برابر پرسپولیس تهران دارند که در صورت پیروزی برابر این تیم می توانند به کسب قهرمانی در این جام با توجه به اینکه فینال مقابل داماش ایرانیان خواهد بود، بسیار امیدوار باشند؛ پس همچنان زندگی و امید در اردوی سپاهان مانند زندگی دوباره جریان یافته در زاینده رود وجود دارد.
سیاوش یزدانی و مهرداد محمدی دو بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین سپاهان از همین موضوع می گویند و از اینکه چقدر می تواند حمایت هواداران در موفقیت تیم طی بازی های آینده تاثیرگذار باشد.
سیاوش یزدانی که در دیدار برابر استقلال به دلیل محرومیت غائب بود، خودش در آخرین تمرین برای صحبت با مهرداد محمدی که کمتر علاقه ای به مصاحبه کردن نشان می دهد، پیشقدم شده و در آخر هم خودش در مورد شرایط تیم صحبت می کند.
اولین سوال سیاوش یزدانی از مهرداد محمدی در مورد ادامه لیگ و شرایط سپاهان است: « سلام عرض می کنم خدمت شما و هواداران سپاهان. 5 بازی داریم. تمام تلاش خودمان را می کنیم و بقیه دست خداست. الان که 25 بازی کردیم، تمام توانمان را گذاشتیم. این 5 بازی هر کدام برای ما فینال است. شرایط تیم خدا را شکر خوب است و تمام تلاشمان را می کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.»
محمدی در ادامه با این سوال یزدانی مواجه شد که آیا از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی که محمدی پاسخ داد: « خب سوال سختی پرسیدی. چون به نظرم باید این را از هواداران و سرمربی بپرسید و بهتر است آنها نظر بدهند. چون خودم نمی توانم در مورد خودم نظر بدهم.»
سیاوش یزدانی در ادامه گفت به نظر من که شما خیلی خوب بودی.
مدافع سپاهان سپس خودش مصاحبه را ادامه داد و در مورد شرایط تیم و به خصوص دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: « از همینجا به هواداران قول می دهیم که بازی به بازی پیش برویم تا به هدفمان برسیم و از بازی با سایپا شروع می کنیم. اما امید اصلی ما بردن پرسپولیس در اصفهان و قهرمانی در جام حذفی است.»
مهرداد در همین رابطه ادامه داد: « ان شاالله پرسپولیس را ببریم و قهرمان شویم تا یک شادی به مردم اصفهان بدهیم.»
سیاوش یزدانی هم در خاتمه این جمله را گفت تا این مصاحبه صمیمانه خاتمه یابد: « ما باید همه پشت هم باشیم و همه با هم هستیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها