X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1398, 10:24
کد خبر: 29581
خبرنگار: khani
نظرات: 3

شاگردان قلعه‌نویی فرصتی برای اشتباه دوباره ندارند

شاگردان قلعه‌نویی فرصتی برای اشتباه دوباره ندارند شاگردان قلعه‌نویی فرصتی برای اشتباه دوباره ندارند
تیم سپاهان اصفهان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مهمان تیم سایپا خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از فارس ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز پنج‌شنبه 29 فروردین ماه در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود سایپا خواهد رفت.
طلایی‌پوشان که هفته گذشته را به صورت کابوس‌واری پشت سر گذاشتند و به شکل عجیبی در دقایق پایانی بازی را به حریف مستقیم خود یعنی استقلال واگذار کردند، می‌دانند دیگر فرصت اشتباه ندارند و باید هر 3 امتیاز بازی را کسب کنند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از متحمل شدن اولین شکست خانگی خود در لیگ برتر برای داشتن شانس قهرمانی باید همه امتیازات باقی مانده تا پایان فصل را جمع کنند و منتظر لغزش حریفان باشند؛ از جمله بازی امروز ذوب‌آهن با پرسپولیس که سرنوشت‌ساز قهرمانی است.
سایپا اما که در میانه جدول امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و ترسی از سقوط به دسته یک ندارد، در بازی خانگی از سپاهان میزبانی خواهد کرد؛ شاگردان علی دایی در 2 بازی گذشته مقابل استقلال و پرسپولیس قرار گرفتند و به ترتیب به تساوی و شکست رسیدند و حالا باید با یکی دیگر از شانس‌های قهرمانی بازی کنند.
داوران دیدار سپاهان و سایپا
این بازی از ساعت 19 روز پنج‌شنبه و در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می‌شود و وحید کاظمی با علی دودانگه و حمید‌رضا کنعانی این بازی را قضاوت می‌کند، کمک‌داوران اضافی این بازی عبدآلنبی پورخلف و رضا کرمانشاهی هستند و داور چهارم فرزاد بهرامی است؛ ناظر مسابقه هم حیدر شکور خواهد بود.
محرومان و مصدومان دو تیم
سپاهان در این دیدار محروم و مصدومی ندارد و با همه توان مقابل سایپا قرار خواهد گرفت، البته باید دید رسول نویدکیا که در بازی قبلی مصدومیت جزیی داشت به بازی می‌رسد یا خیر؛ در سایپا هم بازیکنان می‌توانند با صلاح‌دید کادر فنی به میدان بروند.
نتایج بازی‌های گذشته
سپاهان هفته گذشته میزبان استقلال تهران بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد ؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 12 پیروزی و 11 تساوی و 2 باخت و با 47 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی حضور دارند.
سایپا هم هفته قبل مهمان پرسپولیس بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد؛ شاگردان دایی با 7 پیروزی، 10 تساوی و 7 باخت و 31 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.
تاریخچه بازی‌های دو تیم
سپاهان و سایپا تهران در 35 بازی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند و در این بین طلایی‌پوشان موفق به کسب 14 پیروزی شده‌اند و 9 برتری سهم سایپا بوده است و 12 بازی به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد سپاهان مقابل سایپا با نتیجه 5 بر 1 بوده است و برد 4 بر 1 نیز بهترین پیروزی سایپا بوده است؛ بازی رفت دو تیم در ورزشگاه نقش‌جهان با برتری قاطع 3 بر صفر طلایی‌پوشان همراه بود.
بهترین گلزنان دو تیم
در سپاهان کی‌روش استنلی با 12 گل بهترین گلزن است و مهرداد محمدی، سجاد شهباز‌زاده و عزت‌اله پورقاز هرکدام 4 گل به ثمر رسانده و در رده‌های بعدی هستند؛ در سایپا نیز علی دشتی با 4 گل بهترین گلزن است و محمد‌رضا سلیمانی، امیر‌حسین حسین‌زاده و رضا اسدی هم 3 گل به ثمر رسانده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها