X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1398, 12:11
کد خبر: 29582
خبرنگار: khani
نظرات: 1

امیدوارم دست‌پُر از بازی خارج شویم

عباسیان : بازی با تیم‌های بالای جدولی مثل سپاهان سخت است

عباسیان : بازی با تیم‌های بالای جدولی مثل سپاهان سخت است عباسیان : بازی با تیم‌های بالای جدولی مثل سپاهان سخت است
معین عباسیان بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: ۴، ۵ تیم بالای جدول همگی برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی می‌جنگند و به همین دلیل بازی با آنها به شدت دشوار است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد معین عباسیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بد نیست و مشغول تمرین هستیم. همچنین ریکاوری خوبی پس از بازی با پرسپولیس داشتیم و خود را آماده بازی با سپاهان می‌کنیم.
وی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: بازی مقابل پرسپولیس و استقلال گل سرسبد بازی‌های لیگ برتر است. با اینکه ما بازی را بهتر از حریف شروع کردیم و حتی به گل هم رسیدیم، اما متاسفانه در حفظ نتیجه موفق نبودیم و در نهایت ۳ بر ۲ شکست خوردیم. پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت و از طرفی ما هم برای برد به مصاف آنها رفته بودیم، اما نشد.
بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره بازی بعدی این تیم مقابل سپاهان تصریح کرد: امیدوارم دست‌پُر از بازی خارج شویم. شرایط جدول به شکلی است که ۴،۵ تیم بالا همگی برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی می‌جنگند. به همین دلیل بازی با تیم‌هایی مثل سپاهان که بالای جدول هستند به شدت دشوار است. از طرفی ما در هفته‌های اخیر روند خوبی داشتیم و قصد داریم همین راه را ادامه دهیم و امیدواریم نتیجه لازم را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها