X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1398, 21:16
کد خبر: 29594
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 8

سپاهان 5 - سایپا 2

پنج گل برای پنجاه امتیاز!

پنج گل برای پنجاه امتیاز! پنج گل برای پنجاه امتیاز!
تیم فوتبال سپاهان در یکی از ویژه ترین بازی های فصل موفق شد به یک پیروزی پرگل برسد و حالا در شرایطی با شاگردان برانکو مصاف خواهد داد که در صورت پیروزی به 2 امتیازی این تیم خواهد رسید.

به گزارش طوفان زرد به نقل از ورزش سه سپاهان برای بازگشت به جمع مدعیان به یک پیروزی نیاز داشت تا شکست برابر استقلال را هم فراموش کند ولی شاید خوش بین ترین هوادار سپاهان هم فکر نمی کرد که در پایان دیدار این تیم برابر سایپا پیروزی پر گل 5 بر 2 ثبت شود.
اولین گل بازی را خیلی زود شاگردان امیرقلعه نویی توسط شهباززاده زدند ولی خیلی زود گل او توسط رضا اسدی بازیکن سابق این تیم جواب داده شد. با این حال یک حرکت تیمی خوب و گل کومان باعث شد تا شاگردان امیرقلعه نویی با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم توفان استنلی کی روش در راه بود و او موفق شد فقط طی چند دقیقه به اندازه تمام نیم فصل دوم که گل زده بود، گلزنی کند و علاوه بر اینکه تیمش را با نتیجه 4 بر 1 پیش می اندازد، خودش هم به صدر جدول لیگ برتر برود. سایپا یک گل را چند دقیقه بعد با ضربه پنالتی آرمان رمضانی علیرغم اینکه طلایی پوشان در پی اخراج ایران پوریان 10 نفره شده بودند، پاسخ داد ولی یک پنالتی دیگر توسط کی روش گرفته شد و اینبار مهرداد محمدی گل پنچم را ثبت کرد تا در یک دیدار پرتلاطم شاگردان امیرقلعه نویی با سه امتیاز شیرین از زمین خارج شوند و امیدوار باشند به بازی بعدی برابر پرسپولیس.
سپاهان با این برد 50 امتیازی شد و برحسب تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم جدول لیگ قرار گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها