X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1398, 21:24
کد خبر: 29596
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 4

روحیه بالا در اردوگاه زرد

همه چیز دوباره شروع شد؛ سپاهان با توپ پر به مصاف پرسپولیس می رود

همه چیز دوباره شروع شد؛ سپاهان با توپ پر به مصاف پرسپولیس می رود همه چیز دوباره شروع شد؛ سپاهان با توپ پر به مصاف پرسپولیس می رود
شاگردان امیر قلعه نویی با یک برد شیرین بار دیگر در معادلات جدول قهرمانی قرار گرفتند تا با روحیه بالا برای دیدار سرنوشت ساز هفته آینده مقابل پرسپولیس آماده شوند.

به گزارش طوفان زرد به نقل از ورزش سه، سپاهان بار دیگر موفق به ثبت یک برد پرگل شد تا اکنون با اختلافی سه گله نسبت به تراکتورسازی، بهترین خط هجومی لیگ برتر محسوب شوند.

آنها که در این فصل دو برد شش گله و سه گله برابر سپیدرود به نام خود کردند، پیروزی 3 گله در بازی رفت و اکنون 5 گله در جدال برگشت از دیگر نتایج پرگل شاگردان امیر قلعه نویی بود که در لیگ هجدهم ثبت شده است. پیروزی سه گله برابر نساجی مازندران و فولاد خوزستان نیز از دیگر برتری‌های پرگل این فصل طلایی پوشان محسوب می‌شود تا آنها اکنون با 41 گل زده بهترین خط هجومی این فصل تا به اینجای لیگ محسوب شوند.

تراکتورسازی جدی‌ترین تعقیب کننده‌ی سپاهان در آمار گلزنی محسوب می‌شود که تاکنون 38 گل به نام خود کرده‌اند.

نکته ویژه برتری سپاهان با 5 گل برابر سایپا اینجاست که آنها بعد از شکست مقابل استقلال که شانس تصاحب عنوان قهرمانی را برای آنها کاهش داد، اکنون با روحیه بالایی بار دیگر برابر پرسپولیس به عنوان صدرنشین حاضر خواهند شد و امیدوارند بار دیگر در تهران با کسب نتیجه راهی اصفهان شوند و شرایط خود برای دستیابی به قهرمانی را بهتر کنند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها