X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1398, 22:06
کد خبر: 29607
خبرنگار: khani
نظرات: 6

در هفته‌های اخیر 20 موقعیت گل از دست داده‌ایم!

کیانی: بازی برابر پرسپولیس حکم فینال را دارد

کیانی: بازی برابر پرسپولیس حکم فینال را دارد کیانی: بازی برابر پرسپولیس حکم فینال را دارد
هافبک سپاهان بعد از برد پر گل تیمش برابر سایپا، گفت: به توانایی بازیکنانمان اعتماد دارم و اگر از موقعیت‌ها سود ببریم به نتیجه خوبی می‌رسیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، مهدی کیانی درباره پیروزی بزرگ تیمش برابر سایپا گفت: ما به این برد احتیاج داشتیم و یکدل شدیم. چند بازی توپ هایمان داخل گل نمی رفت و در این بازی از ابتدا تا انتها تمرکز داشتیم. افتخار می‌کنم که کنار چنین بازیکنانی حضور دارم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای باقی‌مانده هم نمایش خوبی برای دستیابی به موفقیت داشته باشیم.
وی درباره دیدار سخت هفته آتی برابر پرسپولیس گفت: بازی فینال است. پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و حمایت هوادارانش را دارد. ما سپاهان هستیم و با کادرفنی و بازیکنان خوب و ان شاالله هواداران هم کنار ما خواهند بود و امیدوار به کسب نتیجه هستیم. انشاالله فوتبال جذابی به نمایش بگذاریم و شرمنده نشویم.
کاپیتان سپاهان درباره اینکه آیا قادر به کم کردن امتیاز با رقبا برای قهرمانی هستند گفت: انشاالله و به امید خدا. توانایی بچه های ما بالاست. در چند بازی اخیر حداقل 20 موقعیت صد در صد را نزدیم و انشاالله اگر در این بازی از موقعیت سود ببریم می توانیم به نتیجه برسیم.
وی درباره غیبت ایرانپوریان که در این بازی کارت قرمز دریافت کرد گفت: ایرانپوریان بازیکن بزرگ و خوبی است. یکی از بهترین دفاع راست های ایران است. ما تیم بزرگی هستیم و هر کس که جایگزین باشد بهترین نمایش را خواهد داشت. چه کسی بازی کند و چه نکند در بهترین شرایط قرار دارد و در این بازی با شرایط خوبی حاضر خواهیم شد و امیدوارم دست پر از آزادی خارج شویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها