X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1398, 22:25
کد خبر: 29609
خبرنگار: khani
نظرات: 16

باید تا آخرین لحظه امیدوار باشیم

قربانی: شکست پرسپولیس به قهرمانی ما کمک می‌کند

قربانی: شکست پرسپولیس به قهرمانی ما کمک می‌کند قربانی: شکست پرسپولیس به قهرمانی ما کمک می‌کند
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم با تلاش بچه ها و کادرفنی به امتیاز در بازی مقابل پرسپولیس دست پیدا کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، درباره نتیجه بازی دیدار مقابل سایپا گفت: خوشحالم که بازی را بردیم. بعد از چند نتیجه نامطلوب این برد از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود و با این سه امتیاز به جمع مدعیان برگشتیم و باید راه را ادامه دهیم.
قربانی در واکنش به اهمیت دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: مهمترین بازی ما دیدار با پرسپولیس است که برای ما خیلی حساس است. امیدوارم با تلاش بچه ها و کادرفنی به امتیاز در این بازی دست پیدا کنیم.
مهاجم سپاهان درباره وعده پاداش مدیرعامل این باشگاه و اینکه آیا پاداش برای برد مقابل سایپا نیز به آنها تعلق خواهد گرفت گفت: فکر کنم منظورشان بازی با پرسپولیس بود و امتیاز آن بازی می‌تواند به ما کمک کند.
وی با ابراز امیدواری برای رسیدن به قهرمانی در این فصل گفت: ما تا روز آخر و لحظه آخر باید امیدوار باشیم. اگر بازی با پرسپولیس را ببریم می‌تواند به ما خیلی کمک کند.
قربانی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در دربی و با پیراهن استقلال در کارنامه دارد، درباره انگیزه‌هایش برای این بازی گفت: در این شرایط خیلی مهم نیست چه کسی گل بزند. ما اکنون باید تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی برابر پرسپولیس را داشته باشیم و واقعا در این شرایط حساس مهم نیست چه بازیکنی موفق به گلزنی شود.
وی در واکنش به اینکه آیا بعد از گلزنی شادی گلی نیز در ذهن دارد گفت: اگر برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شوم، صد در صد خوشحالی می کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها