X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1398, 22:26
کد خبر: 29610
خبرنگار: khani
نظرات: 25

امیر خان حق دارد ناراحت شود!

ایرانپوریان: داور نامهربان بود

ایرانپوریان: داور نامهربان بود ایرانپوریان: داور نامهربان بود
مدافع تیم سپاهان بعد از برد برابر سایپا، عنوان کرد: در این بازی خوشبختانه از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم به جمع مدعیان برگردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، محمد ایرانپوریان درباره پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: ما در چند هفته اخیر فرصت سوزی زیادی داشتیم و متاسفانه استفاده نمی کردیم ولی در این بازی از موقعیت به نحو احسن سود بردیم و به جمع مدعیان برگشتیم.
وی درباره کارت قرمزی که در این بازی دریافت کرد گفت: متاسفانه داور خیلی نامهربان نسبت به من بود. صحنه ها به شکلی نبود که دو کارت دریافت کنم. کارت داد و من چیزی جز احترام برای داور ندارم.
مدافع راست سپاهان در واکنش به اینکه بی احتیاطی او باعث اخراجش در این بازی شده گفت: من قبول دارم اما زمانی که کارت اول را دریافت کرده بودم و چهار کارته شدم تا بازی با پرسپولیس را از دست دهم کمی تمرکزم از دست رفت. بی احتیاطی کردم. می توانست در هر دو صحنه مهربان تر برخورد کند. نه ضربه شدیدی بود و اصلا روی داور به سمت ما نبود و فقط با صدای بازیکن کارت داد.
ایرانپوریان درباره ناراحتی و عصبانیت امیر قلعه نویی بعد از اخراج این بازیکن گفت: امیرخان حق دارد. به هرحال من بازیکن باتجربه ای هستم و امیرخان حق دارد از دستم ناراحت باشد. هر چه بگوید بزرگ من است و ناراحت بود و من همین جا از او عذرخواهی میکنم. از همه هواداران و کادرفنی بابت این اخراج که باعث شد در 20 دقیقه پایانی تیم در استرس قرار داشته باشد، عذرخواهی می کنم.
وی درباره جدال هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خیلی سخت است. پرسپولیس واقعا تیم است و در استادیوم خانگی خوب کار می کند ولی ما برای سه امتیاز می رویم و امیدوارم بچه ها روز خوب شان باشد و بتوانند از موقعیت ها استفاده کنند و به نتیجه مدنظرمان برسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها