X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1398, 07:33
کد خبر: 29616
خبرنگار: khani
نظرات: 0

تراکتورسازی و لیکنز ناکام هفته شدند

سپاهان تیم هفته

سپاهان تیم هفته سپاهان تیم هفته
هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری هشت بازی به پایان رسید و نتایجی رقم خورد که لیگ ایران را حساس‌تر از گذشته کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید و در این هفته تیم فوتبال پرسپولیس با وجود تساوی مقابل ذوب‌آهن کماکان در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند.
تیم هفته:سپاهان
با تقدیر از عملکرد تیم پیکان که موفق شد تراکتورسازی را با یک گل در تبریز شکست دهد عنوان تیم هفته به سپاهان می‌رسد شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند در یک بازی پرگل و هجومی در خارج از خانه با ۵ گل تیم سایپا را شکست دهد. با این نتیجه تیم سپاهان در رده سوم قرار گرفت و در پنج امتیازی صدر جدول است. هر چند نمی‌توان از عملکرد خوب تیم نفت آبادان که در اهواز چهار گل به فولاد این شهر زد بی‌تفاوت گذشت.
مربی هفته:پائولو سرجیو
مربی موفق هفته بیست و ششم در حالی که تیمش در اهواز و در بازی خارج از خانه با یک گل از فولاد عقب بود اما در نهایت موفق شدند چهار بار دروازه فولاد را باز کنند تا جدال حساس این دو تیم به سود آبادانی‌ها به پایان برسد. با این نتیجه نفت آبادان شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر پیدا کرد و به احتمال فراوان از منطقه خطر دور خواهد شد. همچنین باید به حسین فرکی هم اشاره کنیم. او درحالی که تراکتورسازی در شرایط خاصی بود و برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز نیاز داشت این تیم را در خانه شکست داد.
ناکام هفته:تراکتورسازی
تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در رشت مقابل سپیدرود شکست خورد تا اولین شکست قرمزپوشان تبریزی با لیکنز مربی جدید خود رقم برخورد اما این باخت باعث شد تا علاوه بر کنار گذاشتن محسن فروزان از این تیم، حاشیه‌‌های زیادی هم گریبان تراکتورسازی را بگیرد. همین فشار و استرس زیاد باعث شد تا تراکتورسازی روز گذشته در یک بازی خانگی و مقابل چشمان نزدیک به ۴۰ هزار هوادار خود به تیم پیکان که وضعیت خوبی ندارد نتیجه را واگذار کند. دو شکست متوالی برای تراکتورسازان باعث شد تا حالا آنها شانس قهرمان شدن را خیلی کمرنگ ببینند. هرچند که حاشیه‌های بیشتری برای قرمزپوشان تبریزی به وجود آمده است.
بازیکن هفته:جاناتان بالوتلی
مهاجم تیم نفت آبادان در روزی که تیمش از فولاد خوزستان عقب بود موفق شد با درخشش خیره‌ کننده خود هتریک کرده و سه بار دروازه فولاد خوزستان را باز کند. این بازیکن با عملکرد درخشانی که داشت این شانس را به نفتی‌ها داد تا شرایط بهتری در جدول رده‌بندی به دست بیاورد.
بازی هفته:تراکتورسازی - پیکان
تراکتورسازی که در بازی قبلی خود شکست خورده بود برای جبران و کسب سه امتیاز مقابل پیکان ظاهر شد اما در نهایت این شاگردان حسین فرکی بودند که این بازی حساس را در تبریز برنده شدند. با وجود اینکه تیم تراکتورسازی در این بازی عملکرد بسیار بهتری داشت و موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد اما در نهایت نتوانستند از سد مدافعان پیکان بگذرند تا دومین باخت متوالی خود را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر به دست بیاورند. اتفاقات اصلی این بازی اما بعد از سوت پایان داور آغاز شد چرا که هجوم برخی از هواداران به داخل زمین و درگیری و زد و خورد با بازیکنان و افرادی که در برگزاری این بازی نقش دارند باعث شد تا یک بار دیگر فوتبال تبریز روز پرحاشیه‌ای را سپری کند. حدود ۵۰ مجروح و مصدوم بعد از این بازی راهی مراکز درمانی شدند و صندلی‌های زیادی هم شکسته شد. شدت این اتفاقات تأسف‌برانگیز به حدی بود که حتی با بازیکنی مثل مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی کشورمان هم درگیری رخ بدهد و به نظر می‌رسد با شرایط موجود تیم تراکتورسازی کار سختی برای ادامه بازی‌های خود در لیگ برتر داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها