X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1398, 08:56
کد خبر: 29622
خبرنگار: khani
نظرات: 13

امیدواریم فارغ از نتیجه، هر دو تیم و هوادارانشان از خود بازی لذت ببرند

خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت 10 درصد به سپاهان نمی‌رسد

خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت 10 درصد به سپاهان نمی‌رسد خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت 10 درصد به سپاهان نمی‌رسد
مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: به واسطه ده‌ها میلیون هواداری که پرسپولیس دارد، در بازی با سپاهان حتی یک صندلی خارج از ظرفیت ده درصدی به میهمان تعلق نمی‌گیرد.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد وبه نقل از فارس، حسین خبیری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: حساسیت هفته‌های پایانی لیگ، جذابیت مسابقات را چند برابر کرده است. برای حفظ این جذابیت و استفاده از آن به نفع فوتبال کشور، ضروری است که قانون و نظم را بیش از پیش سر لوحه کارها قرار بدهیم. باشگاه پرسپولیس به این اصل اصرار دارد. در ارتباط با بلیت فروشی این مسابقه هم شرایط غیر از این نخواهد بود. سپاهان میهمان ما است و امیدواریم فارغ از نتیجه، هر دو تیم و هوادارانشان از خود بازی لذت ببرند. هواداران سپاهان از ده درصد ظرفیت بلیت فروشی بهره مند خواهند بود ولی با توجه به هواداران پرشمار پرسپولیس قطعا هیچ امکانی برای اختصاص حتی یک صندلی بیشتر وجود نخواهد داشت.
وی در ارتباط با ابراز نگرانی‌های هواداران پرسپولیس نسبت به تضییع حق ایشان در این بازی، ادامه داد: پرسپولیس به جهت ده‌ها میلیون هواداری که در سراسر کشور دارد در چنین روزهایی حتی قادر است در خارج از تهران ورزشگاه ها را سرخپوش کند چون اصولا پرسپولیس فارغ از موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته صرفا تیمی متعلق به تهران نیست و تیمی برای تمام کشور به حساب می آید. این هم از گذشته دور تا امروز انتخاب خود مردم بوده است. جمعیت تماشاگران ما در ورزشگاه آزادی نیز همیشه ترکیبی از همه استان ها و شهرها و اقوام است. برای این بازی و تمام بازی های دیگر هم این اطمینان به هواداران داده می شود که حتی یک صندلی از سهمیه پرسپولیس به میهمان اختصاص پیدا نمی کند.
خبیری همچنین خاطرنشان کرد: طبق قانون، ظرفیت ده درصدی هم بر اساس تعداد بلیتی که برای فروش در نظر گرفته و ابلاغ می شود، محاسبه خواهد گردید. فکر هم نمی‌کنم نیازی باشد به هواداران پرسپولیس بگوییم که این بازی چه قدر اهمیت دارد و بیش از آن، باید به اهمیت حضور هواداران برای حمایت از تیم و انرژی دادن به بازیکنان، اشاره کنیم. بر خلاف حریفی که پیش رو داریم بچه های ما با بازی‌های فشرده و سفرهای متعدد در یک مقطع زمانی کوتاه روبرو بوده‌اند و واقعا زمانی برای ریکاوری و حتی کاهش دردهای ناشی از آسیب دیدگی ها ندارند. در این شرایط، واقعا مواجهه با یک ورزشگاه با جمعیت سرخ پوش حال و هوای آنها را تغییر می‌دهد و خون را در رگ‌هایشان به جریان می‌اندازد. این حضور حداکثری و پرشور از یک سو برای کسب سه امتیازی ارزش دارد که ما را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک می‌کند و از سوی دیگر، تیم را روانه بازی با تراکتورسازی و پس از آن بازی مهم برابر پاختاکور در لیگ قهرمانان می‌کند. بازی جمعه پیش رو در واقع فرصتی است که هواداران، تیم محبوب خودشان و بازیکنان آن را برای این بازی ها شارژ روحی و روانی کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها