X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1398, 15:08
کد خبر: 29626
خبرنگار: khani
نظرات: 13

طلایی پوشان با توپ پر در راه استادیوم آزادی؛

سپاهان خواهان 20 هزار بلیت دیدار با پرسپولیس شد

سپاهان خواهان 20 هزار بلیت دیدار با پرسپولیس شد سپاهان خواهان 20 هزار بلیت دیدار با پرسپولیس شد
باشگاه سپاهان برای بازی روز جمعه تیم فوتبال سپاهان برابر پرسپولیس 100 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، فقط چند روز دیگر تا برگزاری یکی دیگر از رقابت های سرنوشت ساز لیگ هجدهم فاصله داریم؛ سپاهان تا چند روز دیگر پس از پیروزی پر گل برابر سایپا که در ورزشگاه شهدای شهر قدس به دست آمد، بار دیگر به تهران باز می گردد و این مرتبه در استادیوم آزادی مقابل شاگردان برانکو صف آرایی خواهد کرد.
اهمیت این مسابقه بر هیچ کس پوشیده نیست؛ سپاهان که در حال حاضر 50 امتیازی است، می تواند در صورت کسب پیروزی در تهران به 2 امتیازی پرسپولیسی ها برسد و سایر مدعیان مثل تراکتورسازی، استقلال و پدیده را هم خوشحال کند. اما در صورتی که نتیجه ای غیر از پیروزی سپاهان رقم بخورد، راه برای قهرمانی سرخ ها هموارتر خواهد شد؛ پس به همین دلیل است که هواداران سپاهان دوست دارند، هر چه دارند رو کنند تا شرایط به سمت تیم محبوبشان تغییر کند.
باشگاه سپاهان هم تمام عزم خود را جزم کرده و 100 دستگاه اتوبوس برای حامیانش در نظر گرفته است. سپاهانی 9600 بلیت در اختیار دارند که به احتمال فراوان با توجه به افرادی که با ماشین های شخصی از تهران و سایر شهرها خودشان را به آزادی می رسانند، خیلی زود تمام خواهد شد و باشگاه سپاهان به همین دلیل تقاضای در اختیار داشتن 20 هزار بلیت برای بازی روز جمعه را دارد که از ساعت 20:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.
هفته گذشته پرسپولیس در شرایطی به مصاف ذوب آهن در فولادشهر رفت که اعتراضات زیادی از سوی هواداران اصفهانی فوتبال نسبت به دادن ظرفیت بیشتر از حد قانونی به تیم میهمان صورت گرفت و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در دیدار روز جمعه چه قسمت هایی از سکوهای ورزشگاه آزادی که شانس پر شدن آن بسیار زیاد است، سرخ خواهد و چه سکوهایی به هواداران سپاهان اختصاص داده می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها