X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 اردیبهشت 1398, 09:23
کد خبر: 29632
خبرنگار: khani
نظرات: 7

بازیکنان خوب همیشه پیشنهاد دارند و این طبیعی است

تابش: سپاهان هیچ درخواستی برای اختصاص ۲۰ هزار صندلی از آزادی نداشته است

تابش: سپاهان هیچ درخواستی برای اختصاص ۲۰ هزار صندلی از آزادی نداشته است تابش: سپاهان هیچ درخواستی برای اختصاص ۲۰ هزار صندلی از آزادی نداشته است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان بر اساس قانون عمل می‌کند و ما هیچ درخواستی برای اختصاص ۲۰ هزار صندلی از ورزشگاه آزادی به هواداران سپاهان نداشته‌ایم.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتشار اخباری مبنی بر درخواست باشگاه سپاهان برای اختصاص 20 هزار صندلی ورزشگاه آزادی به هواداران سپاهان در بازی روز جمعه برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما چنین درخواستی نداشتیم و بر اساس قانون و آیین‌نامه 10 درصد سهم مهمان را درخواست داریم.
وی افزود: در اصفهان نیز ما بر اساس قانون عمل می‌کنیم و تنها 10 درصد به تیم مهمان تعلق می‌دهیم. هیچگاه درخواست اختصاص 20 هزار صندلی نکرده و این مسئله کذب است. باشگاه سپاهان تابع قانون و آیین‌نامه است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اخباری درباره قرارداد کی‌روس استنلی و اینکه گفته‌ می‌شود چندین باشگاه به دنبال این بازیکن هستند، خاطرنشان کرد: بازیکنان خوب همیشه پیشنهاد دارند و این طبیعی است، اما وارد این جریان‌ها نمی‌شویم و به شایعات توجه نمی‌کنیم و درباره استنلی 2 فصل دیگر صحبت می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ما تنها به بازی روز جمعه فکر می‌کنیم و وارد حاشیه نمی‌شویم. امیدوارم بازی بسیار خوبی به نمایش بگذاریم و بازیکنان تیم هم آماده این دیدار هستند. امیدوارم روز جمعه بازی جوانمردانه، تماشاگرپسند و سالمی برگزار شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها