X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1398, 08:45
کد خبر: 29636
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نتیجه بازی روز جمعه در تعیین قهرمان لیگ برتر اهمیت زیادی دارد

خوروش: وضعیت جسمی و روحی سپاهان از پرسپولیس بهتر است

خوروش: وضعیت جسمی و روحی سپاهان از پرسپولیس بهتر است خوروش: وضعیت جسمی و روحی سپاهان از پرسپولیس بهتر است
پیشکسوت باشگاه سپاهان معتقد است بازیکنان پرسپولیس به لحاظ روحی وجسمی وضعیت مناسبی ندارد.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد وبه نقل از خبرگزاری برنا؛ رسول خوروش، پیشکسوت باشگاه سپاهان، درباره بازی حساس این تیم با پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: تیم فوتبال پرسپولیس به لحاظ روحی و روانی با توجه به شکست الهلال در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و همچنین به لحاظ جسمی نیز بازیکنان این تیم خسته هستند و در آن سوی میدان بازیکنان سپاهان با استراحت کافی جمعه بازی می‌کنند.
وی افزود: در این دیدار روی بازیکنان پرسپولیس فشار بسیار زیادی وجود دارد در حالی که چنین فشاری روی بازیکنان سپاهان نیست، ضمن اینکه سپاهان در تهران هرگز مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نبوده است. بنده به یاد دارم در سال 92 پرسپولیس چند سال بود که جام نگرفته بود و ما فینال جام حذفی را مقابل این تیم در استادیوم آزادی داشتیم. باتوجه به خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا فدراسیون فوتبال هم می‌خواست پرسپولیس قهرمان شود اما ما در آن بازی در حالی که 10 نفره بودیم پرسپولیس را شکست دادیم و مقابل 100 هزار هوادار قهرمان شدیم.
سرپرست اسبق سپاهان درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی اظهار کرد: این بازی را به هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی کرد، این بازی تعیین کننده است و برد و مساوی سپاهان که احتمالش هم زیاد است می‌تواند قهرمانی لیگ را دستخوش تغییراتی کند و در صورت برد پرسپولیس هم این تیم تا حدود زیادی قهرمانی خود را در لیگ مسجل خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها