X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1398, 12:03
کد خبر: 29640
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بیرو - نیازمند؛

نبرد گلرها در ال کلاسیکو

نبرد گلرها در ال کلاسیکو نبرد گلرها در ال کلاسیکو
نقش دو گلر در دیدار حساس روز جمعه پرسپولیس - سپاهان پررنگ است.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از ایلنا، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر بدون شک تقابل پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی است که این دیدار می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در فاصله 3 هفته مانده به پایان رقابت‌ها داشته باشد. جایی که اگر پرسپولیس بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی به برتری برسد دیگر قهرمانی خود را باید قطعی بداند و بعید است اتفاقات بعد از آن بتواند مانع از سومین قهرمانی پیاپی شاگردان برانکو شود و از سوی دیگر اگر سپاهان بتواند حریف خود را شکست دهد به فاصله 2 امتیازی صدر جدول خواهد رسید و رقبای دیگر از جمله استقلال هم می‌توانند با استفاده از این فرصت خود را به پرسپولیس نزدیک کنند و در این صورت دیدارهای باقی مانده خصوصاً بازی مستقیم پرسپولیس - تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم به اوج حساسیت و هیجان خواهد رسید.
یکی از تقابل‌های حساس و تعیین کننده در این دیدار، رقابت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند در ترکیب دو تیم است که وظیفه حراست از دروازه و بسته نگه داشتن آن را دارند.
بیرانوند و نیازمند هر دو از گلرهای تیم ملی در آخرین اردوی برگزار شده یعنی جام ملت‌های آسیا هستند و هر دو تا اینجای کار عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌هایشان داشته و از نفرات کلیدی دو تیم بودند که در قرار گرفتن آنها در کورس قهرمانی نقش داشتند.
اگر این دو نفر روز خوبشان باشد باز کردن دروازه‌ توسط مهاجمان دو تیم کار سختی خواهد بود و اگر روز خوبشان نباشد ممکن است یک اشتباه باعث شود در حساس‌ترین مقطع فصل تیم‌شان دچار مشکل شده و حتی بازی را واگذار کند.
بیرانوند تا کنون با ثبت 14 کلین شیت در 26 بازی گذشته آمار خوبی از خودش به جا گذاشته و در سوی دیگر هم نیازمند با 2 کلین شیت کمتر از او 12 بار توانسته در دیدارهای مختلف دروازه‌اش را بسته نگه دارد و باید دید کدام یک از این دو موفق می‌شود یک کلین شیت دیگر به آمارش اضافه کند.
در دیدار رفت دو تیم نتیجه بازی به تساوی یک - یک ختم شد و هر دو گلر یک بار مغلوب شدند. بیرانوند روی شوت زیبای پورقاز دروازه‌اش باز شد و نیازمند هم در حالیکه چند دقیقه با ثبت یک کلین شیت ارزشمند فاصله داشت روی پنالتی دقایق پایانی بازی مغلوب علیپور شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها