X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1398, 12:58
کد خبر: 29641
خبرنگار: khani
نظرات: 2

یک دربی بزرگ دیگر در پیش داریم

برانکو: تکلیف قهرمان لیگ جمعه مشخص می‌شود

برانکو: تکلیف قهرمان لیگ جمعه مشخص می‌شود برانکو: تکلیف قهرمان لیگ جمعه مشخص می‌شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازی تیمش با سپاهان همیشه جذاب بوده، گفت: این بازی یک دربی بزرگ دیگر برای ما خواهد بود که فکر می‌کنم تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز سرخپوشان به دیدار حساس روز جمعه تیمش با سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این بازی به نوعی تعیین کننده قهرمان این فصل است. یک دربی دیگر را بعد از دربی با استقلال در پیش داریم. سپاهان در ۱۰ سال اخیر قهرمانی‌های زیادی داشته و بازی با این تیم همیشه برای ما جذاب بوده است.
وی ادامه داد: خوشحالم که این بازی باعث خواهد شد تا ورزشگاه پر از تماشاگر شود. تلاش خواهیم کرد در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و مثل همیشه برای بردن به زمین خواهیم رفت.
برانکو در مورد شکست برابر الاهلی گفت: اگر شرایط به صورت عادی پیش می‌رفت تا به حال می‌توانستیم صعودمان را از گروه قطعی کنیم. اگر آن دو گل آفساید را از السد و پاختاکور نمی‌خوردیم الان صعود کرده بودیم. بازی با الاهلی را هم می‌توانستیم ببریم. با این حال فوتبال است و هر اتفاقی در آن رخ می‌دهد.
وی افزود: در بازی با سپاهان آنها این امتیاز را دارند که خسته نیستند. با این حال این را ما به عنوان بهانه و توجیه قرار نمی‌دهیم اما واقعیت این است که بازیکنان ما خسته هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد غیبت شجاع خلیل زاده و استفاده سپاهان از ارسال‌های بلند برای کی‌روش گفت: به هر حال این تیم امتیازات خاص خودش را دارد و در طول فصل هم جزو تیم‌های بالای جدول بوده است. قطعاً بازی سختی در انتظار ما خواهد بود.
برانکو در مورد عملکرد علیپور که در دیدار با الاهلی شرایط خوبی نداشت گفت: او فعلاً آقای گل ماست. به هر حال شانس گل را از دست دادن بهتر از این هست که شانس گل نداشته باشیم. مهاجمان اینطور هستند که برخی اوقات در شرایطی قرار می‌گیرند که کیفیت عالی ندارند اما من مشکلی در این زمینه نمی بینم.
وی در مورد رفتن بودیمیر و صحبت‌هایی که در مورد رفتنش برای همیشه مطرح شده است گفت: ایشان از من و پزشک تیم پنج روز مرخصی گرفته که به درمانش برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها