X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اردیبهشت 1398, 10:11
کد خبر: 29649
خبرنگار: khani
نظرات: 2

پرسپولیس ضعیف‌تر از همیشه

سپاهان تنور قهرمانی لیگ را داغ می‌کند

سپاهان تنور قهرمانی لیگ را داغ می‌کند سپاهان تنور قهرمانی لیگ را داغ می‌کند
تیم فوتبال سپاهان در صورت کسب برتری در خانه پرسپولیس می‌تواند بازگشتی دوباره به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شاید تا همین یک ماه قبل کمتر هواداری در فوتبال ایران این پیش‌بینی را باور می‌کرد که تیم پرمهره و پرهزینه تراکتورسازی تبریز بعد از کسب نتایجی خوب در نیم‌فصل دوم و شکست مدعیانی همچون استقلال و سپاهان در شهر تبریز به یکباره دچار افت شود و در مصاف با سپیدرود و پیکان امتیازی کسب نکند. اما این اتفاق در لیگ برتر فوتبال ایران افتاد و تراکتورسازی که در این هفته‌ها شانس اول کسب عنوان قهرمانی بود امروز با فاصله‌ای شش امتیازی نسبت به صدر جدول لیگ درگیر حواشی اطراف تیم شده و هیچ بعید نیست که نماینده فوتبال تبریز حتی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای سال اینده هم باز بماند.
اما با وجود افت تراکتورسازی این سپاهان بود که به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بعد از اینکه در مقابل استقلال مغلوب حواشی دقایق پایانی شد و تا حد زیادی امیدش را برای کسب عنوان قهرمانی از دست داد به واسطه برد پرگل هفته گذشته در مقابل سایپا و تساوی پرسپولیس در خانه ذوب‌آهن باز هم به مسیر مدعی بودن بازگشت و شاگردان امیر قلعه‌نویی این فرصت را دارند تا در بازی این هفته مقابل پرسپولیس تنور قهرمانی در رقابت‌های لیگ را داغ‌تر از قبل کنند.
سپاهان برای اینکه بتواند در این چهار بازی باقی‌مانده برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد باید تحت هر شرایطی از پس پرسپولیس بربیاید و استادیوم آزادی را با امتیاز ترک کند و چشم به بازی‌ سخت پرسپولیس در خانه تراکتورسازی داشته باشد تا شاید در فاصله دو هفته تا پایان لیگ با پرسپولیسی‌ها هم امتیاز شود و سرنوشت را به دو بازی آخر لیگ بکشاند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی‌های دور رفت با تک گل کی‌روش استنلی توانستند استقلال را در مقابل چشم هواداران خودش شکست دهند و بردن پرسپولیس در روزی که شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی این تیم غایب است هم نباید آنچنان دور از دسترس نماینده فوتبال اصفهان باشد ولی شکست یا تساوی در خانه قرمزها فرصت قهرمانی را از سپاهان خواهد گرفت و این تیم باید در اندیشه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باقی بماند. پرسپولیس بعد از کسب نتایجی دور از ذهن در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال صعود نکردن از مرحله گروهی، در حال حاضر شرایط روحی روانی آنچنان مناسبی ندارد و می‌توان گفت که سپاهان در بهترین زمان ممکن به خانه پرسپولیس خواهد رفت. فشار و استرس و نتیجه‌ نگرفتن در بین بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری کار را برای برانکو و یارانش سخت کرده و سپاهان به عنوان یک تیم با انگیزه که استراحت کافی هم در این چند روز داشته می‌تواند با گرفتن سه امتیاز از پرسپولیس به یک قدمی شاگردان برانکو در صدر جدول لیگ برسد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها