X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1398, 21:13
کد خبر: 29761
خبرنگار: khani
نظرات: 0

شبیه‌سازی گل کومان در نقش جهان؛

وقتی مهرداد شد ولادیمیر

وقتی مهرداد شد ولادیمیر وقتی مهرداد شد ولادیمیر
گل دوم سپاهان مقابل ماشین سازی دقیقا مشابه گلی بود که آنها در پیروزی 5 بر 2 مقابل سایپا و روی گل دوم آن دیدار ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان پیش از اینکه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کند، یک هفته قبل در ورزشگاه شهر قدس مقابل سایپا بازی کرده بود و با نتیجه 5 بر 2 برنده بازی شد.

نکته جالب توجه اما شیوه ای بود که طلایی پوشان روی گل دوم دیدار برابر سایپا ثبت کردند.

برای ثبت آن گل، کومان از میانه میدان توپ را در اختیار گرفت و به سمت چپ خط دفاعی سپاهان که سعید آقایی است، انتقال داد. در ادامه آقایی در موقعیت ارسال پاس گل قرار گرفت و توپ را به صورت عرضی و روی زمین به محوطه جریمه فرستاد. روی تیر اول استنلی کی روش منتظر بود ولی به توپ ضربه نزد و اجازه داد توپ از میان پاهایش عبور کند و کومان که کار را خودش آغاز کرده بود، ضربه نهایی را زد و گل دوم بازی را ثبت کرد.

در دیدار برابر ماشین سازی هم به طرزی عجیب این گل تکرار شد؛ اینبار هم سعید آقایی در موقعیت ارسال از سمت راست خط دفاعی ماشین سازی قرار گرفت و پاسی در عرض و روی زمین ارسال کرد؛ کی روش از روی توپ عبور کرد و این مرتبه مهرداد محمدی بود که به توپ رسید و همان کاری را انجام داد که کومان روی گل دوم دیدار برابر سایپا انجام داده بود؛ گلی زیبا و تاکتیکی که می تواند مثالی نقض باشد برای آنهایی که تنها یک شیوه بازی برای سپاهان در نظر می گیرند و آن هم بازی مستقیم است !
وقتی مهرداد شد ولادیمیر


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها