X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1392, 18:06
کد خبر: 2977
خبرنگار: niloofar
نظرات: 8

ورزشگاه فولادشهر اصفهان آماده فروش الکترونیکی بلیت/ لزوم نصب دستگاه‌های بلیت‌خوان

ورزشگاه فولادشهر اصفهان آماده فروش الکترونیکی بلیت/ لزوم نصب دستگاه‌های بلیت‌خوان ورزشگاه فولادشهر اصفهان آماده فروش الکترونیکی بلیت/ لزوم نصب دستگاه‌های بلیت‌خوان
دبیر هیئت فوتبال اصفهان گفت: ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمادگی نصب دستگاه‌هایی برای فروش الکترونیک بلیت را دارد. علیرضا جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بحث فروش الکترونیک بلیت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: آقای تاج اعلام کرده که فروش بلیت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و آزادی تهران در فصل پیش‌رو باید به صورت الکترونیک انجام شود زیرا این دو ورزشگاه توان آن را دارند که بلیت‌فروشی الکترونیک را اجرایی کنند.

وی افزود: البته از لحاظ فیزیکی هنوز تجهیزات فروش الکترونیک بلیت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب نشده است و با توجه به اینکه بازی اول سپاهان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، بعد از آن بازی تلاش می‌کنیم که زمینه انجام آن را فراهم آوریم.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت: باشگاه ذوب‌آهن نیز باید برای الکترونیکی شدن فروش بلیت اقدام کند و زمینه نصب دستگاه بلیت‌خوان الکترونیکی و دیگر تجهیزات را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: در هر صورت احتمال می‌دهم که تا هفته دوم یا سوم دستگاه‌های فروش الکترونیک بلیت در ورزشگاه فولادشهر نصب شود و برای بازی‌های خانگی تیم‌های اصفهانی مورد استفاده قرار گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها