X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اردیبهشت 1398, 13:31
کد خبر: 29882
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هدف من فقط موفقیت تیم است

دباغي: عهد بسته‌ایم امتیاز از دست ندهیم

دباغي: عهد بسته‌ایم امتیاز از دست ندهیم دباغي: عهد بسته‌ایم امتیاز از دست ندهیم
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تا جایی که جا داشته در نیم‌فصل اول امتیاز از دست داده‌ایم و برای نیم فصل دوم با خودمان عهد کرده‌ایم هیچ جای ایران امتیاز از دست ندهیم.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد هاجر دباغی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی هفته گذشته سپاهان در لیگ برتر بانوان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، تیم ارومیه نسبت به نیم‌فصل اول پیشرفت کرده بود و بازیکنانش خیلی می جنگیدند؛ عقب کشیده بودند و این کار ما را خیلی سخت کرده بود، خط دفاعشان کامل پشت محوطه جریمه بود.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: ما هم موقعیت خیلی داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم، بیشتر از این‌ها می‌توانستیم گل بزنیم، خداراشکر دو گل زدیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود: اعتراض به داوری همه جای دنیا هست در نیمه اول، بازی از تحت کنترل داور خارج شده بود و همین باعث شد جنگ روانی در زمین بین بازیکن‌ها و کادر فنی پیش بیاید.

دباغی در خصوص آینده لیگ برتر بانوان گفت: تا جایی که جا داشته در نیم‌فصل اول امتیاز از دست داده‌ایم و برای نیم فصل دوم با خودمان عهد کرده‌ایم هیچ جای ایران امتیاز از دست ندهیم، چه داخل خانه و چه خارج خانه؛ تا آخر لیگ می‌جنگیم و امیدواریم خدا هم با ما یار باشد تا بتوانیم جایگاه بهتری که در شأن تیم سپاهان باشد را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به مصدومیت جزئی در بازی‌های گذشته بیان داشت: 2 بازی را به خاطر سرماخوردگی از دست دادم و چندین موقعیت هم از دست دادم، می‌توانستم بیشتر از این‌ها گل بزنم ولی خب هدف من فقط موفقیت تیم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها