X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 اردیبهشت 1398, 08:02
کد خبر: 29911
خبرنگار: khani
نظرات: 5

قهرمان تا دقیقه 90 مشخص نمی‌شود

سیدصالحی: پرسپولیس کار سخت‌تری نسبت به سپاهان دارد

سیدصالحی: پرسپولیس کار سخت‌تری نسبت به سپاهان دارد سیدصالحی: پرسپولیس کار سخت‌تری نسبت به سپاهان دارد
مهاجم اسبق فوتبال ایران معتقد است پرسپولیس کار سخت‌تری نسبت به سپاهان و استقلال دارد.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی جزو معدود بازیکنانی است که سابقه پوشیدن پیراهن اکثر تیم‌های بزرگ ایران را از جمله پرسپولیس، استقلال و سپاهان را در کارنامه کاری خود دارد.

این مهاجم درباره بازی حساس سرخ‌پوشان پایتخت به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس اگرچه در هفته گذشته با ماشین سازی به تساوی دست یافت اما در کل بازی‌ها به نفع این تیم شد و سایر مدعیان هم متوقف شدند.

وی درباره بازی‌های حساس امشب اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس کار سخت تری نسبت به سپاهان و استقلال دارد، بازیکنان پارس جنوبی جم می خواهند مقابل پرسپولیس اعاده حیثیت کنند و برای برد به میدان می روند، در حالی که استقلال خوزستان سقوطش حتمی شده و انگیزه بالایی برای این بازی ندارد و البته بازیکنان این تیم هم می خواهند خودشان را نشان بدهند. در بازی مهم دیگر هم استقلال در تهران میزبان سپیدرود است که بعید می دانم نتواند 3 امتیاز را کسب کند. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که قهرمان تا دقیقه 90 مشخص نمی شود. فوتبال قابل پیش بینی نیست و امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد. شما ببینید شاید کمتر کسی فکرش را می کرد بازی پرسپولیس و ماشین سازی مساوی شود. اگر سپاهان شنبه پدیده را برده بود و پرسپولیس بازی را واگذار می کرد حالا سپاهان به دلیل تفاضل گل بیشتر در صدر جدول قرار می گرفت.

از سیدصالحی پیرامون بازی حساس سپاهان و پرسپولیس در لیگ هفتم و صحبت های جنجالی او پس از بازی سوال کردیم که اگر زمان به گذشته برگردد باز هم آن صحبت ها را مطرح می کند یا خیر؟ او در این باره گفت: من فراموش نمی کنم در آن سال ما در چهار لیگ بازی کرده بودیم، جام باشگاه های آسیا، جام باشگاه های جهان، لیگ برتر و جام حذفی و واقعا در آن بازی اتفاقات ناگواری برای هواداران رخ داد و برخی از تماشاگران هم داخل زمین ریختند و امنیت جانی نداشتیم. من آن موقع کاپیتان سپاهان بودم و نمی توانستم نسبت به برخی موارد ساکت بمانم و حرف هایی که زده بودم به حق بود و حرفی نزدم که بخواهم آن را پس بگیریم. شما در بازی ایران-استرالیا که تور دروازه پاره شد داور 8 دقیقه وقت اضافی گرفت اما نمی دانم در آن دیدار چه اتفاقی رخ داد که داور 7 دقیقه وقت اضافی گرفت.

مهاجم اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد فوتبال جوانمردانه در تمامی بازی ها باشیم و حق به حقدار برسد و تیمی که استحقاق قهرمانی را دارد قهرمان شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها