X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 خرداد 1398, 08:00
کد خبر: 30010
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نمی‌خواهیم شانس خودمان برای قهرمانی در جام‌حذفی را از دست بدهیم

ایرانپوریان: کاری که کردیم کم از قهرمانی نداشت

ایرانپوریان: کاری که کردیم کم از قهرمانی نداشت ایرانپوریان: کاری که کردیم کم از قهرمانی نداشت
مدافع راست سپاهان گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی است و هیچ‌کس نمی‌تواند ارزش‌های این تیم را پایین بیاورد، اما...
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه خبرورزشی، محمد ایرانپوریان، مدافع راست و بازیکن باتجربه سپاهان، می‌گوید این تیم، فصل بسیار خوبی را سپری کرده و زمان آن است تا یک قهرمانی به دست بیاورد. او از قهرمانی در جام‌حذفی می‌گوید. البته در مرحله نیمه‌نهایی، تیمش باید مقابل پرسپولیس به میدان برود. ایرانپوریان در این خصوص گفت: «در فصلی که گذشت، تلاش فراوانی داشتیم ولی در تعدادی از بازی‌ها، اسیر بدشانسی شدیم تا امتیازات مهمی را از دست بدهیم. می‌توانستیم قهرمان شویم، چون کاری که کردیم، کم از قهرمانی نداشت ولی متأسفانه قهرمانی‌مان به فصل‌های آینده موکول شد.»
او در مورد تقابل با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، تأکید کرد: «پرسپولیس همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند ارزش‌های این تیم را پایین بیاورد، اما واقعیت این است که سپاهان از هر نظر، شایسته کسب یک قهرمانی در این فصل است و ما نمی‌خواهیم شانس خودمان برای قهرمانی در جام‌حذفی را از دست بدهیم. به همین خاطر با کمک هواداران و تلاش بازیکنان با تمام وجود در نیمه‌نهایی به میدان می‌رویم و ان‌شا‌ءا... که بتوانیم با یک برد خوب، همه چیز را تغییر بدهیم. صعود به فینال می‌تواند تا حد زیادی ما را به قهرمانی امیدوار کند.»
ایرانپوریان در نهایت گفت: «مطمئناً در لیگ بعدی اگر همین تیم حفظ شود، اتفاقات بزرگی در اصفهان رخ می‌دهد و سپاهان می‌تواند شانس اول کسب عنوان قهرمانی باشد. باز هم تأکید می‌کنم در این فصل نیز ما می‌توانستیم به قهرمانی برسیم و می‌بینید که فقط ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. امیدوارم با تدابیر مسئولان و مدیران باشگاه، در لیگ بعدی با قدرت و سرعت بیشتری به سمت قهرمانی برویم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها