X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 خرداد 1398, 08:04
کد خبر: 30011
خبرنگار: khani
نظرات: 11

می‌خواهیم با آرامش بازی کنیم

عرب: با سپاهان دعوا نداریم، تابع قوانین هستیم

عرب: با سپاهان دعوا نداریم، تابع قوانین هستیم عرب: با سپاهان دعوا نداریم، تابع قوانین هستیم
کمتر از یک هفته دیگر تا برگزاری دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور باقی مانده و البته در اصفهان برای انجام این بازی غوغایی برپاست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه فرهیختگان سپاهانی‌ها که در لیگ برتر در هفته پایانی رقابت کسب عنوان قهرمانی را به رقیب سرخ‌پوش تهرانی خود باختند و عنوان نایب‌قهرمانی را به‌رغم میل باطنی پذیرفتند حالا نمی‌خواهند شانس حضور در فینال رقابت‌های جام حذفی کشور را از دست بدهند. این بار بازی در اصفهان برگزار می‌شود و سپاهانی‌ها بر خلاف بازی لیگ برتر در تهران به دنبال کسب پیروزی هستند.

فعلا اما این خواسته پشت تهدیدهای مدیرعامل سپاهان مخفی مانده است! مسعود تابش چند روزی است همه مصاحبه‌هایش را به موضوع قانون حضور مساوی هواداران دو تیم در ورزشگاه اختصاص داده و این قانون را عامل تشنج احتمالی در این بازی عنوان کرده و برای اینکه قانون را تغییر دهد، سازمان لیگ و فوتبال ایران را به کناره‌گیری سپاهان از این مسابقات تهدید کرده است.

تابش در مصاحبه‌ای اعلام کرده که شورای تامین با برگزاری بازی با حضور مساوی هواداران دو تیم در ورزشگاه مخالفت کرده و این مساله می‌تواند امنیت برگزاری این بازی را به خطر بیندازد.

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده این قانون حضور 50 درصدی هواداران دو تیم در جام حذفی سال‌ها قبل تدوین و اجرایی شده و امکان تغییر قانون برای سپاهانی‌ها وجود ندارد اما سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های سازمان لیگ برای اینکه فضا را برای سپاهانی‌ها آرام کند در مصاحبه‌ای تاکید کرده که اگر تعداد هواداران پرسپولیس کمتر باشد باقی سکوها هم به هواداران سپاهان اختصاص پیدا خواهد کرد.

تابش رسما اعلام کرده که این قانون به باشگاه‌ها ابلاغ نشده و حضور50 – 50 هواداران دو تیم مفهوم برگزاری بازی میزبانی را از بین می‌برد و تمامی مسئولان استانی با این موضوع مخالف هستند و قرار است شورای تامین استان اصفهان در این مورد اعلام نظر رسمی کند.

پرسپولیسی‌ها اما به این قضیه چه واکنشی نشان دادند؟! با ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم و نظر او را در مورد مخالفت سپاهانی‌ها با قانون حضور 50 – 50 هواداران دو تیم در بازی جام حذفی سوال کردیم. عرب در این خصوص به «فرهیختگان» گفت موضع باشگاه پرسپولیس در این ارتباط کاملا روشن و مشخص است. این باشگاه اعلام می‌کند که کاملا تابع قانون خواهد بود و قانون هر چه بگوید آن را لازم‌الاجرا می‌داند.

عرب در ادامه گفت: «ما با سپاهانی‌ها هیچ دعوا و مشکلی نداریم و با آنها همواره در تعامل و همکاری هستیم. می‌خواهیم این دیدار در کمال آرامش و بدون تنش و حاشیه برگزار شود تا همه تماشاگران دو تیم از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک بازی خوب در اصفهان برگزار شود و قطعا به حضور در فینال جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات امیدواریم و برایش تلاش بسیار خواهیم کرد تا دومین جام را به هواداران خوب‌مان تقدیم کنیم.»

عرب بیرانوند را راهی کمیته اخلاق کرد

خبر تعلیق کلیه فعالیت‌های ورزشی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در آستانه بازی پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بهت و حیرت هواداران پرسپولیس را به همراه داشت. اما اصل ماجرا چه بود؟! کمیته اخلاق بیرانوند را به خاطر برخوردش با مامور نیروی انتظامی به جلسه‌ای احضار کرد اما بیرانوند از حضور در این جلسه خودداری کرد و همین مساله سبب شد تا مسئولان این کمیته حکم به تعلیق فعالیت‌های ورزشی این بازیکن بدهد.

دیروز بعد از انتشار خبر تعلیق فعالیت‌های گلر شماره یک پرسپولیس، ایرج عرب بعد از تماسی که با مسئولان کمیته اخلاق گرفت سوءتفاهم ایجاد شده را بر طرف و به بیرانوند اعلام کرد در جلسه حاضر شود و سنگربان پرسپولیس دیروز بعداز ظهر راهی این جلسه شد. عرب در این خصوص گفت: «سوءتفاهمی بود که حل شد. بیرانوند باید در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا می‌کرد که خوشبختانه این اتفاق افتاد. باشگاه پرسپولیس همیشه دفاع از حق باشگاه و اعضایش را در دستور کار دارد اما همان‌طور که اعلام کردم همواره تابع قوانین هستیم و احترام به قانون را وظیفه خود و اعضای باشگاه می‌دانیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها