X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 خرداد 1398, 09:17
کد خبر: 30013
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آماده‌ایم تا یک بازی خوب را انجام دهیم

دباغی : پایان فصل روی سکو می‌رویم

دباغی :  پایان فصل روی سکو می‌رویم دباغی :  پایان فصل روی سکو می‌رویم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: هر بازیکنی به جای غایبان ذوب‌آهن در ترکیب باشد، بهترین عملکرد را در دربی دارد و چیزی کم نمی‌گذارد و پایان فصل روی سکو می‌رویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد هاجر دباغی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال بانوان سپاهان در آستانه دربی حساس فوتبال بانوان اصفهان، اظهار داشت: بعد از اینکه از بم برگشتیم، ریکاوری خوبی داشتیم و در این مدت نیز تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و تمام تمرکزمان را روی بازی با ذوب‌آهن گذاشته‌ایم و آماده‌ایم تا یک بازی خوب را انجام دهیم.

وی گفت: این دربی هم مانند تمام دربی‌هایی که در این چند سال پشت سر گذاشته‌ایم، تماشاگران زیادی خواهد داشت و قطعا نگاه‌های زیادی به سمت ما خواهد بود. امیدوارم با حضور تماشاگران بتوانیم بازی تماشاگرپسند و با بار فنی بالایی ارائه دهیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با اشاره به غیبت چند مهره کلیدی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در دربی اصفهان، خاطرنشان کرد: هر تیمی 18 تا 20 بازیکن در ابتدای فصل به خدمت می‌گیرد که هر موقع دچار مشکل محرومیت و مصدومیت شد بتواند از سایر بازیکنانش استفاده کند. قطعا می‌دانیم که هر بازیکنی به جای نفرات اصلی ذوب‌آهن در ترکیب باشد، بهترین عملکرد را دارد و در زمین چیزی کم نمی‌گذارد. تمرکزی بر روی غیبت نفرات اصلی ذوب‌آهن نداشته و فقط روی کارهای ترکیبی خودمان کار کردیم و برای بازی آماده شدیم.

وی با بیان این نکته که اولویت نخست برایش موفقیت تیم است، تصریح کرد: خیلی از بازیکنان برای خانم‌گل شدن در ابتدای فصل برنامه می‌ریزند، اما شخصا فقط هدفم موفقیت تیم است و در هیچ بازی به اینکه من به تنهایی زیاد گل بزنم فکر نکرده و تلاش فردی برای گل زدن ندارم. هدف من تنها موفقیت تیم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها