X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 خرداد 1398, 12:35
کد خبر: 30027
خبرنگار: khani
نظرات: 8

آخرين اخبار از مصدومان سپاهان؛

صديقي: کومان در حال حاضر وضعیت خوبی دارد

صديقي: کومان در حال حاضر وضعیت خوبی دارد صديقي: کومان در حال حاضر وضعیت خوبی دارد
پزشک تیم سپاهان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم ارائه داد.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم سپاهان چهارروز بعد میزبان پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و بازیکنان این تیم برنامه‌های سرمربی را برای تقابل با قهرمان لیگ برتر پیگیری می‌کنند.

در جمع بازیکنان سپاهان، تنها جلال الدین علی محمدی به دلیل کشیدگی در عضله چهارسر ران ممکن است بازی با پرسپولیس را از دست بدهد و کادرپزشکی سپاهان درتلاش برای رفع آسیب دیدگی این بازکن است.

ولادیمیرکومان، هافک مجاری سپاهان نیز مدتی است دچار مصدومیت شده و این مساله نگرانی‌هایی را بابت حضور او در بازی مهم جام حذفی به وجود آورده است. مهدی صدیقی پزشک تیم سپاهان در مورد وضعیت کومان به خبرنگار ورزشی فارس گفت:‌ ما او را تحت نظر داریم. کومان روند درومانی خوبی را در پیش گرفته است. با بدنساز تیم کار می کند و زیر نظر خود من هم قرار دارد.

صدیقی افزود: در تست‌های پزشکی که از او گرفتیم، مشکل خاصی دیده نمی شود. کومان در حال حاضر وضعیت خوبی دارد اما چون موقعیت عضله‌اش طوری است که تحت فشار قرار دارد، نمی توان در مورد او ریسک کرد. در مجموع با توجه به تست هایی که از او گرفته شده، شرایط بدنی خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم در نیمه نهایی جام حذفی از او استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش استنلی هم مشکلی دارد که به صورت اختصاصی تمرین می‌کند، گفت: خیر. او مشکل خاصی ندارد. تنها یک درد جزیی از ناحیه کشاله داشت که باعث شد او را تحت درمان قرار بدهیم و بهتر است فعلا اختصاصی تمرین کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها