X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 تیر 1392, 18:54
کد خبر: 3007
خبرنگار: sahar
نظرات: 0

بازیکن سابق سپاهان: سپاهان بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است/ هماهنگی بازیکنان جدید زمان می‌برد

بازیکن سابق سپاهان: سپاهان بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده است/ هماهنگی بازیکنان جدید زمان می‌برد رسول ظفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از تیمی مانند سپاهان انتظارات بالا است و به همین دلیل این تیم باید در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی را از خود به جا می‌گذاشت که این اتفاق نیز رخ داد.
وی با بیان اینکه من بازی سپاهان و راه‌آهن را از نزدیک دیدم، تصریح کرد: نیمه نخست این دیدار را به طور کامل مشاهده کردم و این تیم نشان می‌داد که تاکنون به هماهنگی مطلوب 100درصد دست پیدا نکرده است.
بازیکن سابق سپاهان ادامه داد: با توجه به اردوی سخت خارج از کشور که سپاهان برگزار کرده است، هماهنگی بازیکنان این تیم تا حدودی دشوار است و زمان می‌برد، اما در مورد جذب بازیکنان این تیم نسبت به سال گذشته عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش گذاشته است.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا آرش افشین می‌تواند جای خالی بازیکنی مانند خلعتبری را پر کند یا خیر؟ افزود: این بازیکن از فوتبال تکنیکی خوزستان آمده و به طور حتم بازیکن قابلی است، چراکه یک بازیکن معمولی نمی‌تواند به تیمی مانند سپاهان وارد شود.
ظفریان اذعان داشت: سپاهان توانست بازیکنان خوبی را در خط دفاع جذب کند و زوج عقیلی و احمدی به طور حتم می‌تواند بهتر از سال گذشته عمل کند، چراکه از تجربیات بسیار خوبی برخوردارند.
وی با بیان اینکه حمودی هافبک راست قابلی است، تصریح کرد: آمدن جباری و رحمان احمدی نیز که بازیکنان بسیار خوبی هستند کمک بسیاری به سپاهان می‌کند.
بازیکن سابق سپاهان در پایان تأکید کرد: بازیکنان جوان خوبی نیز به ترکیب تیم اضافه شدند که در صورت هماهنگی تمام بازیکنان سپاهان با یکدیگر به طور حتم شاهد نتایج خوبی از این تیم خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها