X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 تیر 1392, 19:11
کد خبر: 3013
خبرنگار: sahar
نظرات: 4

ساکت، عضو هيئت رييسه سازمان ليگ اسکواش شد

ساکت، عضو هيئت رييسه سازمان ليگ اسکواش شد ساکت، عضو هيئت رييسه سازمان ليگ اسکواش شد
خبرگزاري موج - مديرعامل فولاد ماهان سپاهان به عضويت هيات رئيسه سازمان ليگ اسکواش درآمد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون اسکواش، محمد رضا ساکت مدير عامل فولاد ماهان سپاهان عضو هيات رييسه سازمان ليگ اسکواش شد.
در نشست مجمع سازمان ليگ اسکواش رييس فدراسيون اسکواش ايران اعلام کرد: سالي که گذشت هر چند که براي تشکيلات ورزش به خصوص فدراسيون اسکواش بدليل تحريم استکبار جهاني سالي پر مشقت بود ولي دست آوردهايي که در سال گذشته و سه ماهه سال جاري براي اين رشته در کشورمان حاصل شد حاصل نگرش و حرکت برنامه اي فدراسيون بود.
در اين راستا فدراسيون به حضور مردان و زناني از جنس مديران خلاق و دلسوز در عرصه ورزش و ديگر موقعيت هاي اجتماعي نيازمند است تا مسير رو به رشد خود را پويا تر از هر زماني ادامه دهد و اينکه مديري موفق چون برادر عزيزم مهندس ساکت قبول زحمت نموده و آستين ها را براي کمک به مجموعه اسکواش بالا زده اند موجب تسري خاطر ما و همه خانواده فهيم اسکواش ايران است.
در حکم هيات رييسه آمده است:
عرصه خدمت فرصتي است که حاصل بهره گيري مطلوب از آن رضايت خدا و خلق خداست.
ديدگاه ارزشي و مديريت پرتوان شما برادر گرانقدر در همه زمينه ها بالاخص مديريت ورزش کشور بر کسي پوشيده نيست.
اميد است با اتکا به الطاف خداوند متعال سازمان نوپاي ليگ اسکواش کشور را به جهت گسترش اصولي و حرفه اي با حضورتان بيش از پيش تقويت شود.
فولاد ماهان سپاهان علاوه بر مرمت و بازسازي سالن هاي اسکواش اصفهان در بخش بانوان در ليگ برتر اسکواش دو نماينده تحت عنوان فولاد و تينا دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها