X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 خرداد 1398, 10:34
کد خبر: 30130
خبرنگار: khani
نظرات: 7

در تهران بیشتر از این مسائل سر ما آمد!

تابش:برای خبیری متاسفم که فرافکنی می‌کند

تابش:برای خبیری متاسفم که فرافکنی می‌کند تابش:برای خبیری متاسفم که فرافکنی می‌کند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما به خبرنگاران و عکاسان اعلام کرده بودیم که با سرویس به ورزشگاه بیایند اما عکاسی که ماشینش آتش گرفت، بدون هماهنگی با ما به ورزشگاه آمده بود!
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از فارس، مسعود تابش، در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان و اینکه به اتومبیل خبرنگاران و عکاسان آسیب‌های جدی وارد شد، گفت: این حوادث بیرون از ورزشگاه رخ داد. چند نفر از خبرنگاران و عکاسان با روابط عمومی باشگاه هماهنگ کردند و حتی برای آنها هتل هم پیش بینی شد. قرار بر این بود تا این افراد با خود وسیله نقلیه شخصی نیاورند و با سرویسی که برای آنها درنظر گرفته شده بود راهی استادیوم شوند، اما عکاسی که اتومبیلش آتش گرفت بدون هماهنگی با ما آمده بود! در مسابقاتی که ازدحام است، راننده ما را به ورزشگاه می‌آورد و بعد برمی‌گردد. شرایط این بازی هم ویژه بود، هر چند که باید همه چیز بررسی شده و مقصران شناخته شوند. تا جایی که من اطلاع دارم حدود ۲۵ نفر هم دستگیر شدند.

وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که باید باشگاه سپاهان این مسئله را بررسی کند یا مقامات قضایی، افزود: باشگاه سپاهان که نمی‌تواند بررسی کند، بلکه شورای تأمین، مقامات قضایی، نیروی انتظامی و... باید این مسائل را بررسی کنند. نمایندگان دادستانی هم در استادیوم بودند و همه چیز را رصد کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه او تعداد مصدومان را پنج نفر اعلام کرده بود اما اورژانس اصفهان تعداد مصدومان را بیش از ۱۴۰ نفر گفته بود، ادامه داد: متأسفانه فردی به نام خبیری مصاحبه‌ای کرد و به تحریف حرف‌های من پرداخت. من گفتم تا جایی که به من اطلاع دادند پنج نفر آسیب دیدند، اما به هر حال مسئولان اورژانس باید در این باره نظر بدهند. خبیری برای من اظهار تأسف کرده و من هم برای او متأسف هستم که فرافکنی می‌کند، چرا که او گفته من برای جان انسان‌ها ارزش قائل نیستم، اما باید بگویم که در تهران بیشتر از این مسائل سر ما آمد!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها