X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 خرداد 1398, 15:18
کد خبر: 30150
خبرنگار: khani
نظرات: 58

تیم ما مشکلاتی داشت که این اشکالات رفع خواهد شد

نیکفر: قلعه‌نویی لیست بازیکنان را به باشگاه داده است

نیکفر: قلعه‌نویی لیست بازیکنان را به باشگاه داده است نیکفر: قلعه‌نویی لیست بازیکنان را به باشگاه داده است
رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: بر اساس نظرات سرمربی و برای تقویت تیم جهت حضور در جام باشگاه‌های آسیا بازیکنان جذب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد منوچهر نیکفر در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص تمدید قرار‌داد امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: با قلعه‌نویی برای یک فصل دیگر به توافق رسیدیم و قطعا از عملکرد وی رضایت داشته‌ایم که قرار‌داد را تمدید کردیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در ادامه در خصوص جذب نفرات جدید گفت: طبق روال لیست بازیکنان مورد نظر در پست‌های مختلف سرمربی در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد و باشگاه طبق آن لیست بازیکنان را تأمین می‌کند.

وی با بیان این‌که قلعه‌نویی لیست بازیکنان مورد نظر را به ما داده است، عنوان داشت: بر اساس نظرات سرمربی و برای تقویت تیم، رفع اشکالات فصل گذشته و با توجه به حضور تیم در 3 جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان جذب می‌شوند.

نیکفر همچنین بیان داشت: قلعه‌نویی برنامه فصل را نیز به ما داده است، اول تیرماه‌ شروع تمرینات است و در این مدت باشگاه بازیکنان مد نظر را جذب می‌کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان با اشاره به این‌که تیم آسیایی شده است و قطعا تیم را تقویت می‌کنیم، افزود: برخی بازیکنان در لیست خروجی تیم قرار دارند که در زمان خودش اعلام خواهد شد اما درست نیست اکنون من چیزی بگویم.

وی مورد کادر فنی قلعه‌نویی در فصل آتی نیز بیان داشت: فکر می‌کنم کادر فنی قبلی به کار خود ادامه دهد و هنوز لیستی از کادر فنی به دست ما نرسیده است.

نیکفر در پایان و با بیان این‌که هر سال تیم را برای جام می‌بندیم زیرا جایگاه سپاهان همین است، گفت: تیم ما مشکلاتی داشت که این اشکالات رفع خواهد شد؛ ممکن است در عمل مشکلاتی ایجاد شود که قابل پیش‌بینی نیست اما برای این فصل تلاش خود را می‌کنیم تا برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها