X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 خرداد 1398, 12:22
کد خبر: 30154
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 108

خبر خوش برای هواداران سپاهان

سپاهان دوباره آشیانه عقاب ها می شود؟

سپاهان دوباره آشیانه عقاب ها می شود؟ سپاهان دوباره آشیانه عقاب ها می شود؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سپاهان پس از فصل جاری دوباره به شمایل حقیقی و هراس انگیز خود رسید. وجه تمایز کاملا مشهود سپاهان امیرقلعه نویی با سپاهان سال های گذشته به جز خط حمله زهردار در خط دروازه بود. پیام نیازمند گلر جوان و مستعد سپاهان با درخشش خود در قفس توری زردپوشان تاثیر بالایی در روند رو به موفقیت تیمش داشت تا جایی که در دیدارهای پایانی لیگ و جام حذفی با وجود عدم موفقیت سپاهان، دروازه بان جوان اصفهانی ها ستاره بی چون و چرای میدان بود. موضوعی که آرامش و اطمینان نسبی هواداران طلایی سپاهان را در این پست برانگیخت

از سویی دیگر اگر دنبال کننده مسابقات لیگ بودید در جریان درخشش بازیکنانی همچون رضا میرزایی، عارف غلامی، سعید قائدی فر ، حسین فاضلی و البته مهدی امینی هستید. بازیکنانی که همگی محصول آکادمی سپاهان بودند و با قراردادهایی موقتی یا دائمی رهسپار سایر تیم های لیگ برتری شدند تا با کسب تجربه کافی دوباره به خانه بازگردند. بازیکنانی که بهترین بازی های خود را مقابل رقیبان سپاهان انجام دادند و همواره با انتشار تصاویری با «قلب زرد» از ارادت و تعصب خود به سپاهان سخن گفته بودند.

مهدی امینی دروازه بان جوان و خوش قامت سال گذشته پیکان تهران از جمله همین بازیکنان است. درخشش امینی جوان در پیکان طی چند دیدار حساس این تیم مقابل پرسپولیس و پدیده مورد تحسین مستقیم سرمربی تیمش در کنفرانس پس از بازی قرار گرفت. مورد مشابهی که پس از دیدار سپاهان و پدیده برای پیام نیازمند از سوی امیر قلعه نویی انجام شد. تا جایی که امینی پس از مهر پنالتی علیپور بازیکن پرسپولیس رسما موضع گیری خود را اعلام کرد و گفت:«دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ برتر شود/ مهار پنالتی علیپور چندان لذت‌بخش نبود»

با این حال اما گویا انتقال امینی به تهران انتقالی قرضی محسوب می شده و با پایان این قرارداد پس از لیگ جاری، مهدی امینی دوباره به جمع بازیکنان زردپوش اصفهان بازخواهد گشت. در این صورت دو دروازه بان جوان، متعصب و البته با تجربه در اختیار مربی دروازه بانان سپاهان قرار خواهد گرفت. این اتفاق نوید روزهای امن و با اطمینان در چارچوب دروازه طلایی پوشان را به همراه خواهد داشت. دو دروازه بان شایسته، دو عقاب جوان؛ سپاهان را به آشیانه عقاب ها تبدیل خواهد کرد.
سپاهان دوباره آشیانه عقاب ها می شود؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها