X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 خرداد 1398, 12:57
کد خبر: 30161
خبرنگار: khani
نظرات: 131

بر اساس نمرات 90؛

2 سپاهاني در تیم منتخب لیگ هجدهم

2 سپاهاني در تیم منتخب لیگ هجدهم 2 سپاهاني در تیم منتخب لیگ هجدهم
2 بازیکن پرسپولیس، 2 استقلال، 2 تراکتور، 2 سپاهان، 1 پدیده، 1 سایپا و 1 بازیکن نساجی در تیم منتخب فصل حضور دارند.
به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از وبسایت نود، با تکمیل نمرات سایت نود، تیم منتخب فصل مشخص شد. بر این اساس پیام نیازمند با نمره 2.95 بهترین دروازه‌بان لیگ هجدهم شد. خط دفاع تیم منتخب را گولسیانی، شجاع خلیل‌زاده و دانیال اسماعیلی‌فر تشکیل می‌دهند. جلال حسینی برای حضور در این تیم، فقط یک‌صدم کم آورد و جدی‌ترین شانس حضور در تیم منتخب بود. منطقه میانی زمین توسط هافبک دفاعی‌های استقلال، پرسپولیس و سایپا پر شده. جلوتر از رضا اسدی، احمد نوراللهی و فرشید باقری هم چهار بازیکن تهاجمی قرار گرفته‌اند. کی‌روش استنلی آقای گل لیگ جلوتر از دژاگه، فرشید اسماعیلی و امین قاسمی‌نژاد حضور دارد. محمد قاسمی‌نژاد هم جزو ده بازیکن برتر فصل بود، ولی به دلیل اینکه سه بازیکن دیگر در خطوط تهاجمی نمره‌ای بهتر از او گرفته بودند، محمد قاسمی‌نژاد در این تیم قرار نگرفت.

تمام آمارهای زیر بر اساس داده‌های متریکا است

احمد نوراللهی، پرسپولیس، نمره 2.71


شماره هشت پرسپولیس بهترین بازیکن فصل شد. نوراللهی در طول فصل ثبات خوبی داشت و قبل از گل سه امتیازی در دربی، یک گل زده بود و یک پاس‌گل داده بود. در لیگ هجدهم هیچ بازیکنی به اندازه احمد نوراللهی از حریف توپ نگرفت. طبق آمار متریکا او در این فصل مجموعا 74 توپ از حریف گرفت.

امین قاسمی‌نژاد، پدیده، نمره 2.72

نمایش این فصل شاگردان یحیی گل‌محمدی همه را غافلگیر کرد. امین قاسمی‌نژاد بعد از علیپور بهترین گلزن ایرانی لیگ هجدهم بود. قاسمی‌نژاد علاوه بر ده گلی که زد، 2 پاس‌گل داد و یک پنالتی هم گرفت. قاسمی‌نژاد در لیگ هجدهم بیشتر از هر بازیکنی شوت و شوت در چارچوب زد.

فرشید اسماعیلی، استقلال، نمره 2.73

هر چند که اسماعیلی در این فصل مهم‌ترین پنالتی استقلال را هدر داد، ولی با عملکرد خوبی که در طول فصل داشت در تیم منتخب فصل قرار گرفت. فرشید اسماعیلی 2 گل زد، 4 پاس‌گل داد و 1 پنالتی گرفت.

فرشید باقری، استقلال، نمره 2.73

آخرین بازی دور رفت، نقطه عطف باقری در لیگ هجدهم بود. فرشید باقری از آن روز که یک خط جلوتر بازی کرد، 3 گل زد و 3 پاس‌گل داد.

استنلی کی‌روش، سپاهان، نمره 2.75

غول 195 سانتی‌متری سپاهان در خط حمله در این فصل هم غیرقابل مهار بود. کی‌روش علاوه بر 16 گل زده و کسب عنوان آقای گلی مشترک، 3 پاس‌گل هم داد. کی‌روش علاوه بر بیشترین گل زده، بیشترین نبردهوایی موفق و بیشترین ضربه با سر را هم بین بازیکنان این فصل داشت.

اشکان دژاگه، تراکتورسازی، نمره 2.79

کاپیتان دوم تیم ملی احتمالا زنوزی را بابت خرید او راضی کرده است. دژاگه در این فصل 6 گل زد و 4 پاس‌گل داد. اشکان دومین بازیکن برتر لیگ از حیث ارسال پاس‌کلیدی و خلق موقعیت هم بود.

رضا اسدی، سایپا، نمره 2.80

بهترین بازیکن فصل سایپا، یک هافبک دفاعی بود. اسدی 5 گل زد، 2 پاس‌گل داد، بیشترین لمس توپ تیمش را داشت و در فاکتورهای دقت پاس‌، نرخ تبدیل شوت به گل، دریبل موفق، توپ‌گیری از حریف، نبردهوایی موفق و عملکرد دفاعی هم جزو سه بازیکن برتر سایپا بود.

شجاع خلیل‌زاده، پرسپولیس، نمره 2.81

شجاع در تیم قهرمان لیگ هجدهم بیشترین لمس توپ، سومین دقت پاس، سومین توپ‌گیری از حریف، بیشترین نبردهوایی موفق و بیشترین عملکرد دفاعی را ثبت کرد تا با کسب عنوان بهترین دفاع فصل، در تیم منتخب فصل قرار بگیرد.

دانیال اسماعیلی‌فر، تراکتورسازی، نمره 2.82


دفاع راست تراکتوری‌ها در هر سی مسابقه فصل بازی کرد که حاصل آن 4 گل و 4 پاس‌گل بود. همچنین اسماعیلی‌فر با ثبت 61 دریبل موفق، بیشتر از هر بازیکنی دریبل زد.

جورجی گولسیانی، نساجی، نمره 2.82

نساجی در 8 مسابقه این فصل که گولسیانی را در ترکیب نداشت، فقط یک کلین‌شیت ثبت کرد؛ آن هم در مسابقه تشریفاتی هفته پایانی لیگ. نساجی‌چی‌ها بدون گولسیانی 4 شکست تجربه کردند و 9 گل خوردند. آماری که تاثیر حضور این بازیکن را نشان می‌دهد. گولسیانیِ مدافع بهترین گلزن نساجی بود، و هم‌زمان بیشترین عملکرد دفاعی را در تیمش ثبت کرد.

پیام نیازمند، سپاهان، نمره 2.95

نیازمند تنها دروازه‌بانی بود که در این فصل در همه مسابقات حضور داشت. نیازمند در نیمی از این سی مسابقه هم کلین‌شیت کرد. پیام به طور متوسط فقط 22 درصد شوت‌های در چارچوبش را گل خورد که در این آیتم هم مانند تعداد کلین‌شیت دومین دروازه‌بان برتر فصل بود. همچنین نیازمند مجموعا 66 مهار توپ داشت و دروازه‌ سپاهان را نجات داد.

تیم منتخب لیگ هجدهم بر اساس نمرات 90
2 سپاهاني در تیم منتخب لیگ هجدهم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها