X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 خرداد 1398, 00:04
کد خبر: 30163
خبرنگار: lark
نظرات: 11

روزهای آرام و شاد قلعه نویی در آلانیا

روزهای آرام و شاد قلعه نویی در آلانیا روزهای آرام و شاد قلعه نویی در آلانیا
امیرقلعه نویی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت چند روزی را به کشور همسایه سفر کرده تا پس از استراحت برای فصل دشوار پیش رو آماده شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، فصل هجدهم لیگ برتر یکی از فصول دشوار برای امیرقلعه نویی و شاگردانش بود. آنها تمرینات را از تاریخ 26 خردادماه آغاز کردند و هشتم خردادماه در نیمه نهایی جام حذفی آخرین دیدار فصل جاری را مقابل پرسپولیس در خانه برگزار کردند. سپاهانی ها در واقع نزدیک به یک سال درگیر مسابقات بودند؛ مدت زمانی که حتی از استانداردهای فوتبال دنیا هم بالاتر است و عمده دلیل آن به تعطیلی 50 روزه لیگ به خاطر جام ملت های آسیا بازمی گردد.

طلایی پوشان در اولین سال حضور امیرقلعه نویی با این مربی به نیمه نهایی جام حذفی و نائب قهرمانی لیگ برتر رسیدند و حالا زودتر از سایر تیم های مدعی نظیر استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی که هنوز تکلیف سرمربی اشان مشخص نشده برای حضور قدرتمند در لیگ نوزدهم فعالیتشان را شروع کرده اند و امیدوارند مقام نائب قهرمانی آنها در لیگ هجدهم در لیگ نوزدهم با یک پله صعود همراه شود و سپاهان ششمین قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد.

امیرقلعه نویی دوشنبه هفته گذشته در جلسه ای با مدیران باشگاه سپاهان شرکت کرد و پس از اینکه توافق کرد یک فصل دیگر هم در سپاهان بماند، به تعطیلات رفت و این روزها فارغ از هیاهوهایی که در فصل گذشته تجربه کرد، در حال استراحت و ریکاوری است.
شب گذشته سرمربی سپاهان که در شهر آلانیا حضور دارد، در مسابقه فوتبالی که ایرانی های مقیم این شهر ترتیب داده بودند، شرکت کرد؛ مسابقه ای که شاهرخ بیانی بازیکن سابق استقلال و همبازی سال های دور امیرقلعه نویی هم در آن شرکت داشت.
روزهای آرام و شاد قلعه نویی در آلانیا
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها