X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 خرداد 1398, 10:57
کد خبر: 30176
خبرنگار: lark
نظرات: 1

آقای قلعه نویی شخصیت ثابت شده ای هستند

محبی: امیدوارم بتوانم بازی هایی در خور نام سپاهان انجام دهم

محبی: امیدوارم بتوانم بازی هایی در خور نام سپاهان انجام دهم محبی: امیدوارم بتوانم بازی هایی در خور نام سپاهان انجام دهم
بازیکن جدید سپاهان گفت:کار کردن با امیر قلعه نویی یکی از آرزوهای فوتبالی من بوده است.

محمد محبی بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد درخصوص پیوستنش به این تیم گفت: قطعا هرکسی دوست دارد در تیمی به بزرگی سپاهان با هواداران زیادی که دارد بازی کند. من هم مستثنا از این موضوع نیستم. باید بگویم کار کردن با امیر قلعه نویی یکی از آرزوهای فوتبالی من بوده است. من محمد محبی هستم و قطعا دوست دارم بهترین بازی را برای تیمم انجام دهم. امیدوارم که بتوانم بازی هایی در خور نام سپاهان انجام دهم.
محبی درباره امیر قلعه نویی بیان کرد: اینکه ایشان پرافتخارترین مربی لیگ برتر هستند و همواره تیم هایشان جزو مدعیان بوده بر عملکرد خوبشان صحه میگذارد. در کل ایشان نیازی به تعریف و تمجید امثال من ندارند و شخصیت ثابت شده ای هستند.

وی در پایان درخصوص کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید افزود: همه تیم ها دوست دارند قهرمان شوند ولی ما هم سپاهانیم و برای کسب عنوان قهرمانی همیشه مدعی هستیم. انشالله با حمایت هواداران عزیزمان به این مقام می رسیم. در آخر این را بگویم، در همین چند ساعتی که به سپاهان آمدم متوجه شدم هواداران فوق العاده ای داریم. امیدوارم بتوانم جواب محبت هایشان را به خوبی بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها